Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Det låter ju hoppfullt! Min största var bara på 10mm dag 14 så enligt gyn för liten :( var läkaren tveksam till att fortsätta med annan medicering också? Varför? Är ivf nästa steg för er då? Hoppas det funkar för dig denna månad!
Vul idag, blåsa på 14 mm på dag 12. Så det verkar ju bra, förmodligen äl i helgen/måndag. Slemhinnan såg bra ut också.
Sen ska jag köra varannan månad med pergo nu kommande kurer, jag är på nr fyra av sex kurer. Sen vete sjutton om det är så att vi måste ge upp, läkaren var tveksam till att fortsätta med pergo eller annan medicinering...
Usch vad trist! Skönt att vila från det nu tycker jag faktiskt. Hur känner du? Sjukt tråkigt med dåliga gynekologer, ska bli skönt att snart få träffa lite experter!
Hade bra prover på äl på december kuren...men ingen bebis:( nu blir det vila tills vi ska göra ny utredning i mars!
Det armin15 skriver känns som mig! Jag tror de fastnar på mig och att en spolning behövs! Min gyn läkare är dock super dålig och jag får själv komma med alla förslag på behandling! Suck!
Det låter ju hoppfullt! Min största var bara på 10mm dag 14 så enligt gyn för liten :( var läkaren tveksam till att fortsätta med annan medicering också? Varför? Är ivf nästa steg för er då? Hoppas det funkar för dig denna månad!
Ja vi skulle ju till carlanderska i slutet på januari...och det kändes så bra att äntligen få riktig hjälp! Men så blev ju bjudna på en Thailands resa i februari och då ställde jag in mötet med dom! Ska ta resan som en paus och sen låta den okunnige gyn läkaren göra en gratis utredning på mina äl ledare plus nytt sperma prov på min sambo, sen kan vi ta med det till den privata kliniken! Får se när jag kontaktar dom igen...om de inte blir spolning så gör jag nog det innan sommaren, annars till hösten! Jag är så tömd på energi efter 2 år nu så jag pallar inte mer!
Min sambo blev jätte besviken denna månaden oxå och det har han inte visat förut så de känns extra tungt!
Ska höra med gyn om hur mina hinnor serut! Och om behandling för det! Tänk va lätt det är för många! Bara gå hem å ligga så blir de barn! Undra om de någon gång tänker på hur de kan vara! Inte behöver de ringa massa samtal, va på möten, utredningar, ultraljud mm för att bli gravida! Usch för detta lidande!
Usch vad trist! Skönt att vila från det nu tycker jag faktiskt. Hur känner du? Sjukt tråkigt med dåliga gynekologer, ska bli skönt att snart få träffa lite experter!
Min bästa vän ska på sitt RUL idag....hon ska kolla kön för hon vill helst inte ha en tjej!!!!!!!!! "Hade jag fått beställt hade jag beställt en pojk" hur fan kan man uttrycka sig så???? De visar ju bara att hon inte förstår mig fast att hon säger det! Jag hade blivit glad om jag fick en gris!
Jag hoppas de blir en flicka! Är jag elak nu? Dessutom åker vi med dom på Disney on ice imorgon...kommer ju få höra de hela helgen! Å Gud ge mig styrka!
Min bästa vän ska på sitt RUL idag....hon ska kolla kön för hon vill helst inte ha en tjej!!!!!!!!! "Hade jag fått beställt hade jag beställt en pojk" hur fan kan man uttrycka sig så???? De visar ju bara att hon inte förstår mig fast att hon säger det! Jag hade blivit glad om jag fick en gris!
Jag hoppas de blir en flicka! Är jag elak nu? Dessutom åker vi med dom på Disney on ice imorgon...kommer ju få höra de hela helgen! Å Gud ge mig styrka!
De VAR en flicka! Men hon verka glad iaf!
Kul! Vilken show?:)
Sånt retar mig något så fruktansvärt!! Folk förstår verkligen inte vilket mirakel det är.....
Jag ska också dit imorgon.
Positivt ältest idag. Tokstressande dock då vi inte hade sex igår, bara i onsdags. Jag hade räknat med äl imorgon och därför sex lördag och söndag.
Tror ni sex lördag kväll och söndag lunch vore lika bra?