• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Hej!
    Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
    Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!

• Svar på tråden Pergotime start sep 2014?
  • KnytetsMamma
    Solros78 skrev 2015-01-10 12:31:29 följande:
    Tack! Det är ju det där med om äl sker inom tolv timmar så är imorgon för sent. Jag vill alltid hinna med två gånger runt själva äl för att känna att jag gjort vad jag kan.
    Förstår det men vi får hålla tummarna att det blir en långsam ägglossning just denna gång då :)
  • Gweny
    Lillyros skrev 2015-01-09 17:24:25 följande:

De VAR en flicka! Men hon verka glad iaf!

Kul! Vilken show?:)

He he ja hoppas hon är det! Vi var också på Disney on ice, jättefint! Gått på många gånger sen barnsben.
  • Lillyros

Ja verkligen! De var första gången för oss:)

Nu blir de te å göra stan! Tur det slutat blåsa:)

Hur går de med allt?

Gweny skrev 2015-01-10 22:26:47 följande:

He he ja hoppas hon är det! Vi var också på Disney on ice, jättefint! Gått på många gånger sen barnsben.

• Lillyros

Hoppas ni får till det nu!

Solros78 skrev 2015-01-10 08:38:07 följande:

Positivt ältest idag. Tokstressande dock då vi inte hade sex igår, bara i onsdags. Jag hade räknat med äl imorgon och därför sex lördag och söndag.

Tror ni sex lördag kväll och söndag lunch vore lika bra?

• Gweny
    Lillyros skrev 2015-01-11 09:13:19 följande:

Ja verkligen! De var första gången för oss:)

Nu blir de te å göra stan! Tur det slutat blåsa:)

Hur går de med allt?

Precis börjat vänta på bim, för 100e gången känns det som. Små förhoppningar....
  • Solros78
    Lillyros skrev 2015-01-11 09:13:53 följande:

Hoppas ni får till det nu!

Vi håller på att bli mästare på snabbisar. sex igår kväll lite lugnt och vanligt men sen nu idag mitt på dagen med barnen vakna.
  • Juliii86

Vet inte riktigt om det är min dag idag. Fick just höra från min läkaren att mina värde var för låga, troligtvis inte fått någon ägglossning i dubbelkur Rynkar på näsan Han var inte helt hundra på att det inte blev någon ägglossning för jag kan ha gjort blodprovet för tidigt. Blir det inget denna gången kommer jag få trippeldos och händer det inget den omgången heller så blir det remiss till IVF. Han tyckte att jag skulle vänta med gravtest en vecka till med och se om det visar något... Det känns väldigt jobbigt just nu, varför kan det inte bara ta sig  Gråter

• Gweny
    Juliii86 skrev 2015-01-12 19:53:24 följande:

Vet inte riktigt om det är min dag idag. Fick just höra från min läkaren att mina värde var för låga, troligtvis inte fått någon ägglossning i dubbelkur Rynkar på näsan Han var inte helt hundra på att det inte blev någon ägglossning för jag kan ha gjort blodprovet för tidigt. Blir det inget denna gången kommer jag få trippeldos och händer det inget den omgången heller så blir det remiss till IVF. Han tyckte att jag skulle vänta med gravtest en vecka till med och se om det visar något... Det känns väldigt jobbigt just nu, varför kan det inte bara ta sig  Gråter

Uch vad tråkigt!! Håller med dig, varför kan det bara inte fungera!! suck...blir jobbigare för varje månad man kämpar.

2014 gick förbi, ska det bli att vi inte lyckas få ett barn 2015 med... inte många chanser kvar för det...bläää
  • Juliii86
    Gweny skrev 2015-01-12 20:36:15 följande:
    Uch vad tråkigt!! Håller med dig, varför kan det bara inte fungera!! suck...blir jobbigare för varje månad man kämpar.

2014 gick förbi, ska det bli att vi inte lyckas få ett barn 2015 med... inte många chanser kvar för det...bläää
    Ja det blir jobbigare faktiskt. Man blir liksom mindre positiv för varje kur. Jag kände i början att nu kommer ta sig med hjälp av pergo men icke. Så lätt var det inte.. ialla fall inte för mig.

Så känner jag också! Tiden bara rinner förbi och ingenting händer!! Kan ett mirakel bara komma förbi hälsa på oss alla i tråden. Usch för den här hemska besvikelse.
  • helnil_

Jag känner exakt så. Allt blir bara värsta och värre. Trodde verkligen på pergo och blev så besviken när det inte fungerade. Får du gå direkt till ivf? Inga hormonsprutor för ägglossning? Tiden går och går.. Vi måste kämpa på och inte tappa hoppet för att det kommer lösa sig!

Juliii86 skrev 2015-01-12 20:58:11 följande:

Ja det blir jobbigare faktiskt. Man blir liksom mindre positiv för varje kur. Jag kände i början att nu kommer ta sig med hjälp av pergo men icke. Så lätt var det inte.. ialla fall inte för mig.

Så känner jag också! Tiden bara rinner förbi och ingenting händer!! Kan ett mirakel bara komma förbi hälsa på oss alla i tråden. Usch för den här hemska besvikelse.

Svar på tråden Pergotime start sep 2014?