Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Idag var ÄL-testet blankt igen! Så smärtan igår va defitinitivt ÄL! Så spännande och hoppas att vi prickat in det nu, är en liten testoman och har RFSU's testa tidigt så tänkte ge det ett försök om 10 dagar och se ^^ Längtar sååå efter en liten och lillebror/lillasyster till dottern som snart är 2! Problemet har egentligen inte varit att ÄL uteblir utan att den kommer så sent att ägget inte hinner färsta, även att högra äggledaren va lite blockerad! Nu när allt är spolat och ÄL kom tidigt på dag 15 känns det äntligen som att lite hopp kommit! :D
Min story är väl lite annorlunda mot vanligheterna. Jag är 23år och har 3 barn. Födda 06,08,10 jag och min "nya" gubbe har försökt i 1år. Jag gick till gyn och bad om hjälp. Dem skrev ut pergtime enkelkur. Jag ska ta andra tabletten idag. Men nu till frågan, gubben ska ta sperma prov då när jag räknat ut att jag har ÄL. Skulle ni begärt en ny tid för de provet eftersom han då inte får ha samlag 3 dagar före eller hur skulle ni gjort? Sen undrar jag för en del skriver att sex varje dag är bäst, gyn säger varannan för kvalitén på sperman är bättre då. Va ofta ska man ha sex tro?
Ojojoj, här händer det mycket! Blev mycket att läsa ikapp!
Lycka till alla som väntar på era gravtest nu! Och lycka till till er som börjar med era kurer nu! Jag håller tummarna för er alla.
Jag har haft min ägglossning efter enkelkur med Pergotime och nu är det väl bara att vänta och se om det lyckats den här gången. Det var ju roligt att få ett positivt ägglossningstest. Det var det första sen i december förra året. Att en smiley kan göra en så glad! :)
Är det bara jag här som tycker det är lite jobbigt att ha så mycket sex under tiden? Jag tycker det är svårt att komma igång och känna för det många gånger.
Välkommen ni nya!
Mycket som skrivs, skoj! håller tummarna för alla som är i startgropen och ni som är nära BIM.
själv så inväntar jag äl, inte känt av mer, är på dag 11 idag. Hade äl på 17 förra gången.
Jag kan hålla med dig om sexet! Har inte alltid lusten där...men måste ju typ ändå! Å har man väl kommit igång brukar de ju va rätt trevligt:) men jag tycker det är lite fabrik!
Lycka till alla som väntar på era gravtest nu! Och lycka till till er som börjar med era kurer nu! Jag håller tummarna för er alla.
Jag har haft min ägglossning efter enkelkur med Pergotime och nu är det väl bara att vänta och se om det lyckats den här gången. Det var ju roligt att få ett positivt ägglossningstest. Det var det första sen i december förra året. Att en smiley kan göra en så glad! :)
Är det bara jag här som tycker det är lite jobbigt att ha så mycket sex under tiden? Jag tycker det är svårt att komma igång och känna för det många gånger.
Jag kan hålla med dig om sexet! Har inte alltid lusten där...men måste ju typ ändå! Å har man väl kommit igång brukar de ju va rätt trevligt:) men jag tycker det är lite fabrik!
Välkommen ni nya!
Mycket som skrivs, skoj! håller tummarna för alla som är i startgropen och ni som är nära BIM.
själv så inväntar jag äl, inte känt av mer, är på dag 11 idag. Hade äl på 17 förra gången.