• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Hej!
    Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
    Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!

• Svar på tråden Pergotime start sep 2014?
  • KnytetsMamma
    Armin15 skrev 2014-09-20 19:50:55 följande:
    Ivf utomlands ska vara billigare. 16 000 för hela paketet i Serbien
    Kan ej svenska priser eller andra länders priser
    Fast det är ju rätt dyrt och bökigt att göra det i Serbien, vet inte hur IVF går till i Sverige men känns som att man måste göra mer än ett besök och då blir det lite krångligt.
  • Sophie16

Sant. Du har rätt. Det blir nog jobbigt. Mkt uppföljning. O kontroller. Känner ett par som gjorde IVF i Barcelona förra året.

KnytetsMamma skrev 2014-09-20 20:18:38 följande:

Fast det är ju rätt dyrt och bökigt att göra det i Serbien, vet inte hur IVF går till i Sverige men känns som att man måste göra mer än ett besök och då blir det lite krångligt.

• Lillyros

Ser ju faktiskt ut som ett svagt streck!:) hoppas!

Ska även ta upp det där med ivf med min gynekolog...blev ju lite deppigt! Hoppas innerligt att pergon fungerar!

KnytetsMamma skrev 2014-09-21 16:10:59 följande:

Någon som ser något?

Bim-3 eller Bim-4

• rhoddan

Tog sista tabletten igår! Idag har jag känt mig trött och lite känningar i tjejmagen. Jag och min sambo har bestämt att vi ska mysa regelbundet hela månaden. Tidigare har vi bara kört en vecka då de sa att man mest troligt har äl men man vet ju aldrig. Så hoppas nu!! Vi är taggade!! :)

• Gweny

Knytetsmamma>> Jag ser något svagt iallafall.

rhoddan>> Jag tog min sista tablett idag, hoppas verkligen nu!!!!

• KnytetsMamma

Det blir nog ett nytt test imorgon bitti, kan inte vänta längre om det nu är så att det finns en chans....

Lillyros skrev 2014-09-21 16:52:22 följande:
    Ser ju faktiskt ut som ett svagt streck!:) hoppas! Ska även ta upp det där med ivf med min gynekolog...blev ju lite deppigt! Hoppas innerligt att pergon fungerar!

• Snobi

Någon som ser något?

Bim-3 eller Bim-4

Jo, lite lite syns det. Hoppas det blir starkare till imorgon!
  • Sophie16

Va kul! Satt precis o Tänkte ; hoppas någon i tråden blir gravid så vi andra kan få ett hopp.

Men jag Vet inte hur jag skulle tyda ditt test; det är kanske en dålig bild. jag kan inte se något. HOPPAS HOPPAS DET ÄR ETT PLUS !

Någon som ser något?

Bim-3 eller Bim-4

• Skinny Mie

Ser något lite svagt!! Håller alla tummar och tår för dig, hoppas hoppas hoppas!!

Någon som ser något?

Bim-3 eller Bim-4

Svar på tråden Pergotime start sep 2014?