Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Det jobbigaste för oss är nog inte sexet i sig, utan det faktum att man blir ganska begränsad i vad man kan göra. Vi har ett väldigt aktivt sexliv i vanliga fall. Missionären är bra men ack så tråkig lol.
Fan. Idag var jag på VUL igen. Mina 2 stora äggblåsor som i måndags var 24mm var fortfarande kvar idag, nu var dom 35mm och gynekologen lät väl inte allt för positiv att det skulle bli nåt av det här, för det följer inte det normala.
Nån med erfarenhet av lite för stora blåsor men som ändå blivit lyckad ägglossning?
rhoddan>> Kan varit jag som skrev fel också.
tog dag 5-9.
Armin15>> Nån mer med man, som får prestationsångest då....jobbigt är det.
kattungen>> Låter väl inte så positivt, med såpass stora...risken finns att såna utvecklas till små cystor har jag läst. Bara vänta och se då.
Frustrerande att det ska vara så svårt...ska ju bara funka. Men är skönt att få skriva av sig hos er, som vet hur det är.
Fick till det med mys igår, nu hoppas jag vi orkar med det i flera dagar framöver, för att täcka upp.
Armin15: ja jag behöver ju hans just då.
Vilka äl test kör ni på? Värt att köpa den dyra?
Jag har slutat köra på Ägglossningstest. Slutade efter 9 månader.em det var för jag hade så oregelbunden mens att jag inte orkade ta stickprover hela tiden. Men innan köpte jag mina på billigatester.se
Armin15: ja jag behöver ju hans just då.
Vilka äl test kör ni på? Värt att köpa den dyra?
Nu tror jag att jag vågar tro på det