Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej! Hoppar in här! Jag började med min första kur pergo någonsin igår.
Försöker bli gravid med tredje barnet sen snart 1.5 år tillbaka, två mf under det här här året men det senaste i jan och sen dess har min äl spökat väldigt och nu har jag inte haft äl på tre månader, trots att utredning i våras tydde på jättebra värden.
Ska på vul på tisdag på cd 12.
Hej!
Konstigt när det strular med 2e och 3e barnet osv! Jag har ofta fått kommentarer som : men ni HAR ju en iaf!!!! Ja de har man ju men man blir ju lika besviken varje månad ändå! Längtan blir ju inte mindre!:)hoppas detta funkar för dig nu! Ska bli så spännande när alla inväntar resultat:)
Hej! Hoppar in här! Jag började med min första kur pergo någonsin igår.
Försöker bli gravid med tredje barnet sen snart 1.5 år tillbaka, två mf under det här här året men det senaste i jan och sen dess har min äl spökat väldigt och nu har jag inte haft äl på tre månader, trots att utredning i våras tydde på jättebra värden.
Ska på vul på tisdag på cd 12.
Idag är värken i magen nästan helt borta så får nästan våga tro att jag haft ägglossning nu, vi myste igår kväll också för säkerhets skull och sen får vi se om det blir imorgon också. Sen kommer den låååååånga väntan. För mig är det väldigt svårt att inte ta ut något i förskott med tanke på att vi har försökt bli gravida typ 2 ggr, ena gången blev jag gravid med dottern 2011 och andra gången var i maj när jag åt min första kur pergotime och blev gravid direkt men det blev ju missfall. Så väldigt svårt att inte hoppas nu att det tar sig på första försöket igen men försöker verkligen vara realist och tänka att det normalt sätt tar ca 7 månader att bli gravid...
Hej!
Konstigt när det strular med 2e och 3e barnet osv! Jag har ofta fått kommentarer som : men ni HAR ju en iaf!!!! Ja de har man ju men man blir ju lika besviken varje månad ändå! Längtan blir ju inte mindre!:)hoppas detta funkar för dig nu! Ska bli så spännande när alla inväntar resultat:)
Knytetsmamma>> Jag hade äl på dag 17, så verkar stämma med mina längre cykler. Jag har blivit så ledsen över alla falska förhoppningar och negativa tester, så jag håller mig ett tag till från att testa.
solros78>> välkommen in, vi har ju setts i andra trådar och försökt lika länge.
ja jag försöker ju också få till mitt 3e(dock sambons 1a), så frusterande att kroppen har fungerat, men nu plötsligt stämmer inget och massa problem. Gör det inte lättare.
Knytetsmamma>> Jag hade äl på dag 17, så verkar stämma med mina längre cykler. Jag har blivit så ledsen över alla falska förhoppningar och negativa tester, så jag håller mig ett tag till från att testa. ![]()
solros78>> välkommen in, vi har ju setts i andra trådar och försökt lika länge.
ja jag försöker ju också få till mitt 3e(dock sambons 1a), så frusterande att kroppen har fungerat, men nu plötsligt stämmer inget och massa problem. Gör det inte lättare.