Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Har ni haft oskyddat sex före vul? Eller har ni fått förhållningsorder kring sånt?
ja det är spännande dagar, men försöker att inte ha för mycket förhoppningar. blivit besviken många ggr.
solros>> jo man är ju äldre och vikten har tyvärr blivit mer, svårt för mig också med sånt otroligt sockersug och svårare att gå ner just med sköldkörteln osv, men måste kämpa på. att gå ner några kg i vikt, ska tydligen göra stor skillnad och kan få igång äl bättre.
Vi har inga förhållningsorder eller vul från våran gyn. blir mer koll sen vid dubbelkur sa hon. är så liten chans vid enkelkur, men om vi var väldigt oroliga för tvillingar, så kunde hon göra det, men vi struntade i det. lever lite vilt.
Idag har jag bokat tid för vul! Det blir på cd 8 eftersom min gyn sen är borta ett par dagar före helgen. Tyckte det lät lite tidigt men jag får väl lita på att han vet vad som är bäst. Min menscykel (utan äl) är ju ofta rätt lång men den kanske kan bli kortare med pergo? Och annars ser han väl åtminstone om det ser lovande ut? Ni som har varit på vul, brukar gyn kunna förutspå när äl kommer ske?
Kan tillägga att vi inte har fått några förhållningsorder, men det kan ju hänga ihop med mitt tidiga vul.
Hej alla! Jag o min man har inga barn från tidigare. Jag är 29. Han är 33år. Ingen av oss har lyckats göra "felsteg" i ungdomen. Men andra ord.; Jag har aldrig blivit gravid . Har aldrig använt medikament preventions metoder. Inga MF. Ingenting. Försökt i 1 år. Starta med pergotime 1-5 sep 1 tab. dagligen. Var på VUL för 2 dagar sedN. Det var två mogna follikler!! Dubbelchans!! Jag hoppas på tvillingar
vi ska mysa fred lörd söndag.
Håller tummarna för oss alla !

Indikerar kroppen att äl är på gång på samma sätt vid pergo som på naturlig väg? Med trådiga flytningar osv?
Hej. Knytetsmamma.
Min gynekolog sa att vi skulle ha samlag fredag lördag söndag.
Kommer inte ihåg storleken. Tror den ena var 18 o den andra 16. Min livmoder hade tre-linjers tecken - vilket innebär att den är redo.
PS. Hur svarar man på en kommentar? Jag är helt ny på sidan. Det här är mitt andra inlägg någonsin.