Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hur svarar ni på varandras inlägg? Hjälp jag är helt ny på sidan. Solros du får gärna uppdatera oss efter helgen. Jag håller tummarna!!
Hur svarar ni på varandras inlägg? Hjälp jag är helt ny på sidan. Solros du får gärna uppdatera oss efter helgen. Jag håller tummarna!!
Häpp, nu ikväll så kom starten för kärringen, som nog kommer igång ordentligt imorgon. ännu ett försök åt fanders.... suuuck.
Häpp, nu ikväll så kom starten för kärringen, som nog kommer igång ordentligt imorgon. ännu ett försök åt fanders.... suuuck.
Faaaaan va trist!!jag hade verkligen hoppats på dig - ett hopp för oss andra ! Oh snälla Gud kan inte vi alla plussa ungefär samtidigt o lyckas behålla fostret hela graviditeten ut OCH ta ut mammaledighet tillsammans???
Hmm va många steg det är tills babyn är ute
enligt vår gyn skulle vi planera samlag fred lörd söndag. Min man blev tvungen att jobba jour efter sin arbetsdag - vi missade hela dagen idag. Jag e så ledsen. Tror ni det spelar stor roll?
Ja jag skriver via iPad. Hmm är det därför det inte går??
Tack för rådet. Hoppas det funkar nu. Hur orkar ni varje dag? Min man kan få prestationsångest. Han klarar det inte alltid. Min längtan efter barn har tagit över mitt liv helt. Det enda jag tänker på. Det enda jag vill. Därför har jag fixat hem sterila sprutor 3 som backup om han inte får till det. Heminsemination! Jag tänker inte förlora mina ägg förgäves.
Åh nej.....jag som hade hoppats och trott på dig. Men i så fall har du ju en kortare cykel än du brukar och det är väl i så fall positivt.Om du vill svara på en kommentar så klickar du på knappen med situationstecken till höger i inlägget, då citerar du vad den har skrivit och kan svara i kommentaren.
Förhoppningsvis räcker det ju med lördag och söndag.
Vi har verkligen "legat i" sedan första vul som var i tisdags förra veckan: onsdag, fredag, söndag, tisdag, onsdag och fredag (igår) och förmodligen var det äl nån gång mellan tisdag och torsdag denna vecka så hoppas verkligen att det tagit sig...