Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Nu har jag nyss tagit min allra första tablett Pergo!! Lite nervös, nyfiken på biverkningar och resultat!!
Lycka till! Är på min tredje tablett idag!
Måste ringa Gyn på måndag för jag skulle komma in och gör UL nån dag men jag blev så bombarderad med info angående tabletter och grejer när jag var där sist att jag helt missade när/var och hur jag skulle ringa och beställa tid. :P
Jag har ätit min tredje tablett Pergotime idag och jag har inte märkt någon större skillnad än så länge. Men jag är precis som du rädd för nedstämdhet och ångest eftersom jag har en historia med återkommande depressioner osv. Nu vill man ju inte heller äta Sobril vid behov eftersom man försöker få barn.
Hej jag är gärna med i tråden. Vi h försökt skaffa barn kring 3 år men de går inte ha pcos. Inte överviktig eller så. Ska börja med pergotime imorgon ha pröva förr men då gick de inte. Men nuna jag om efter ett halvår igen. Hänger gärna med i tråden för att veta hur de gå. ????
Hej jag är gärna med i tråden. Vi h försökt skaffa barn kring 3 år men de går inte ha pcos. Inte överviktig eller så. Ska börja med pergotime imorgon ha pröva förr men då gick de inte. Men nu börjar jag om efter ett halvår igen. Hänger gärna med i tråden för att veta hur de gå.
Kul med fler i tråden. Jag har den lååååånga väntan framför mig, ska till vårdcentralen på onsdag och lämna blodprov för att se ifall progesteronet har ökat. Sen tänkte jag försöka hålla mig med att testa till torsdag/fredag nästa vecka, tror BIM är onsdag/torsdag nästa vecka.
På onsdag börjar jag med min 2a kur med pergotime, får hoppas på att det äntligen kan ta sig och allt går bra.
Spännande! Hoppas det blir positiva resultat?
Denna väntan kan man ju bli knäpp på!
Kul med fler i tråden. Jag har den lååååånga väntan framför mig, ska till vårdcentralen på onsdag och lämna blodprov för att se ifall progesteronet har ökat. Sen tänkte jag försöka hålla mig med att testa till torsdag/fredag nästa vecka, tror BIM är onsdag/torsdag nästa vecka.
Välkommen! Jätte kul ju fler vi blir!
Hej jag är gärna med i tråden. Vi h försökt skaffa barn kring 3 år men de går inte ha pcos. Inte överviktig eller så. Ska börja med pergotime imorgon ha pröva förr men då gick de inte. Men nuna jag om efter ett halvår igen. Hänger gärna med i tråden för att veta hur de gå. ????