Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Välkommen armin!
Hoppas ni som har ägg på g, att det släpper ett fint guldägg och allt går bra nu!!!
Ingen mens har kommit här än iallafall, dag 32.
Välkommen armin!
Hoppas ni som har ägg på g, att det släpper ett fint guldägg och allt går bra nu!!!
Ingen mens har kommit här än iallafall, dag 32.
Verkar som de flesta får vul...har inte något inbokat mer än att jag ska lämna blodprov på dag 21... Hoppas på bra resultat ändå:)
Ja, jag har fått äl rätt sent, vet inte om det beror på hur lång cykel man har naturligt (innan min ägglossning försvann hade jag 45-dagars cykel och alltså äl sent). Har läst nånstans att man ofta får lite senare äl med pergo än man normalt sett har men jag vet inte.
Vilken cd är du på nu?
Ja, jag har fått äl rätt sent, vet inte om det beror på hur lång cykel man har naturligt (innan min ägglossning försvann hade jag 45-dagars cykel och alltså äl sent). Har läst nånstans att man ofta får lite senare äl med pergo än man normalt sett har men jag vet inte.
Vilken cd är du på nu?