Anonym (ms m) skrev 2014-09-19 21:37:20 följande:
Men nu handlar inte tråden om dig. Utifrån ts kan jag tänka mig att det är svårt att ha förtroende. Och när jag läser alla scenarion du målar upp där barnen tar skada av att inte vara med på en bild så kan jag se andra scenarion där en mamma har helt rätt i att önska att vederbörande inte lägger ut bilder på hennes barn.
Vem vet, kanske har du mer gemensamt med ts än du vill tro, med tanke på att ni båda har haft någon som gått bakom ryggen på er.
Nej, tråden handlar inte om mig men när det är hur jag skulle göra och inte bonusmamman i tråden så måste jag naturligtvis utgå ifrån mig själv?
Jag förstår inte varifrån du får att det MÅSTE vara så som jag beskriver det. Jag har aldrig skrivit att det inte kan vara scenarion där mamman har rätt. Du har redan bestämt vad jag menar men jag vore tacksam om du ville låta bli att läsa in saker jag inte skriver.
Det KAN vara situationer där mamman har rätt. Det KAN vara situationer där mamman INTE har rätt. Ngt annat har jag aldrig skrivit.
Vi vet inte hur just TS situation i övrigt ser ut och det enda jag sagt om TS situation är att jag skulle vilja veta mer för att kunna göra en moralisk bedömning.
Jag kommer lämna tråden nu eftersom jag med "mum" inte verkar kunna komma vidare i diskussionen och med dig verkar det som om du tillskriver mig åsikter jag inte har. Vilket är rätt så irriterande. Jag borde inte behöva "försvara" ngt jag aldrig sagt.