• mraj

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?

• Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
  • Anonym (S)

tonåringar kan ha string. vuxna kvinnor med stringtrosor är bara tacky.

• Kräk

För att de flesta rövar faktiskt inte är snygga i string, min är inget undantag. Och det är för jävla obekvämt.

• lille Birger
    Aila skrev 2014-09-17 11:39:01 följande:
    Jag använder string även den veckan :)
    Jag förstår inte varför folk är så hatande mot string. Dom förolämpar ju inte bara string utan också människorna som bär string (mig). Ex. "Jag hatar string det är äckligt vidrigt och skitfult!" Haha skämtar ni eller? Hur mycket agg kan man hålla mot ett underklädesplagg egentligen?!
    Röstade du i stringtrosor?
  • Anonym (M)
    Aila skrev 2014-09-17 11:39:01 följande:
    Jag använder string även den veckan :)
    Jag förstår inte varför folk är så hatande mot string. Dom förolämpar ju inte bara string utan också människorna som bär string (mig). Ex. "Jag hatar string det är äckligt vidrigt och skitfult!" Haha skämtar ni eller? Hur mycket agg kan man hålla mot ett underklädesplagg egentligen?!
    Nej håller med, gillar att se tjejer i string. Fast o andra sidan gillar jag att klämma o känna på rumpan när jag får tillfälle.
    Men ska som du säger Aila inte gå över till angrepp som jag sett i forumen här.. Ett plagg som alla andra. Trosor som trosor..
  • Anonym (M)

Nu dödade jag tråden, haha ber om ursäkt för dumma uttalanden..

• Virus85

Känns som att string va något man hade på 80 talet använder själv hipster

• Tom Araya
    CamillaX skrev 2014-09-16 23:47:55 följande:
    Unga, blyga, oerfarna tjejer som letar efter äldre män. fe.gd/V5l
    Titta efter mig under namnet Camila 22 
    Varför skulle unga tjejer som söker äldre män söka upp någon som kallar sig Camilla 22?
  • Tom Araya
    Virus85 skrev 2014-09-18 21:32:29 följande:

Känns som att string va något man hade på 80 talet använder själv hipster

Känns som hipster var något man använde på 90-talet... Flört
  • Tom Araya
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-09-15 01:27:30 följande:
    Du efterfrågar ett par hederliga levi's 501
    Kanske....minns inte ens vad de heter. Har egentligen bara hittat ett par som var perfekta (då, när man var ung och smal) och det var nog en tajtare modell än 501. Vill nog inte ha fullt så tajta idag...
  • Tom Araya
    Anonym (J) skrev 2014-09-15 13:16:34 följande:

Jag använder inte det för att 1: det är fult! 2: bara 15åringar använder det nu förtiden. 3: det är ohygieniskt.

Att vara ohygienisk är ohygieniskt....hur kan en trosmodell vara det? Eller du kanske slänger trosorna efter att de glidit in mellan skinkorna en gång...? Obestämd

Jag skulle snarare säga att 15-åringar i högre grad hänger med i senaste modet än 30-50-åringar....och det senaste är väl inte string, vad jag vet.
    Att många kvinnor över 30 använder string vet jag, så där har du fel.
Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?