• Anonym9998

15-20 år som nyss pluassat

Hej 

Jag är 15 år och har nyss plussat fick så många negativa svar på min förra tråd så startar e för oss mellan 15-20 år.. Skriv gärna av er här om vad ni tycker och tänker, vila graviditets symtomer ni har.. Och ställ gärna frågor och ge gärna tips :) tyckte en sådan här tråd behövdes GladGravid

• Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat
  • Anonym9998

hej på er ju fler desto roligare som man brukar säga :)

• dalkullan95

Jag undrar också om det finns några bra tips angående illamående. Börjar bli riktigt jobbigt då man knappt äter någonting :/

• Ewmacita

Det som funkade för mig när jag mådde som dåligast på morgonen var att äta lite men väldigt ofta. Ta det lugnt på morgonen och inte stressa upp, brukade även ha kex eller scorpor och ett glas med kolsyrat vatten på nattduksbordet och äta det på morgonen ca sådär 20 min efter att jag vaknat!

• loliita

Själv blir jag mer illamående av kolsyra så drickerna slutades med haha

• Diamond98

Jag hoppar in jag också. Jag är 16 år och är nu i vecka 13(12+3). Mitt beräknade förlossningsdatum är den 23 april 2015. Längtar!! :D

• loliita
    Diamond98 skrev 2014-10-13 18:15:46 följande:

Jag hoppar in jag också. Jag är 16 år och är nu i vecka 13(12+3). Mitt beräknade förlossningsdatum är den 23 april 2015. Längtar!! :D

Grattis till bebiis:) har du varit på UL och fått datumet bestämt eller är de det du själv räknat ut:p? Vad jag själv räknat ska jag ha bf 17maj men är bara i vecka 10(9+0) så har inte fått de fast ställt på ultraljud så de kommer säkert ändras:)
  • dalkullan95

Loliita: min beräknade bf är 18 maj, en dag efter dig. Så kul! Hur gammal är du? Har någon av er fått tid för ultraljud? Jag fick min tid idag och både jag och min sambo (som är pappan) längtar till ultraljudet!

• loliita
    dalkullan95 skrev 2014-10-14 14:03:02 följande:

Loliita: min beräknade bf är 18 maj, en dag efter dig. Så kul! Hur gammal är du? Har någon av er fått tid för ultraljud? Jag fick min tid idag och både jag och min sambo (som är pappan) längtar till ultraljudet!

Hej ja va roligt att vara så nära!:) jag har inte fått tid än har första inskrivnings mötet om en vecka:) när du hade räknat ut själv hur långt gången du var när barnmorskan gjorde de var det mycket som ändrades? Jag är 18 år dudå?:)
Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat