• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • MaHo89

Risken för missfall för en normal frisk kvinna är 25% så ja absolut det är en risk men tänk så stora chanser att allt går bra :)

• Mirella
    Milie skrev 2014-10-13 20:14:41 följande:

Det är tyvärr "lite vanligt". Men man får göra sitt bästa och försöka att inte oroa sig så mycket. Jag tänker positivt och tänker att det här kommer gå hur bra som helst och kommer sluta med frisk bebis i juni! Inga tvivel! Det är "bara" att intala sig. Oavsett vad som händer så vinner man inget på oron.

MaHo89 skrev 2014-10-13 20:20:51 följande:

Risken för missfall för en normal frisk kvinna är 25% så ja absolut det är en risk men tänk så stora chanser att allt går bra :)

Om det är så varför läggs så mycket energi på att diskutera det då istället för att diskutera massa annat?

Vad tror ni att ni väntar, tös el pojk?
  • Wilbes
    VioloLaviose skrev 2014-10-13 18:24:33 följande:

Jag började nyss gråta för min make inte orkade baka lussekatter till mig ikväll :'(

Åh lussekatter. ..
  • Wilbes
    Mirella skrev 2014-10-13 20:23:35 följande:

Om det är så varför läggs så mycket energi på att diskutera det då istället för att diskutera massa annat?

En tös tror jag att jag bär på
  • Milie
    Mirella skrev 2014-10-13 20:23:35 följande:
    MaHo89 skrev 2014-10-13 20:20:51 följande:

Nu förstår jag inte hur du menar. Att eftersom det är så vanligt så borde man inte diskutera det? Självklart måste man få prata om det om man vill det. Det tycker jag i alla fall.
  • Mirella
    Milie skrev 2014-10-13 20:28:51 följande:

Nu förstår jag inte hur du menar. Att eftersom det är så vanligt så borde man inte diskutera det? Självklart måste man få prata om det om man vill det. Det tycker jag i alla fall.

Sorry jag läste fel jag läst "lite ovanligt" såg nu att du skrev "lite vanligt" fel av mig
  • VioloLaviose

Jag har anlag för tvillingar och jag önskar att det är två jag väntar haha. Helt galet, jag vet.

Men ja. Jag har en känsla av att det är

Ännu en pojke

• Mirella
    VioloLaviose skrev 2014-10-13 20:30:57 följande:

Det bästa med jul och vintern !

Håller med och lägger till julmust
  • VioloLaviose
    Mirella skrev 2014-10-13 20:38:26 följande:
    Håller med och lägger till julmust
    Åh Gud ja! Och Skumtomtar !!