• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • stayyoung

Går in i V8 idag och jag älskar tisdagar nuförtiden. Så härligt när det går ännu en vecka ??

• VioloLaviose

Jag lyssnade på Atomic kitten på spotfy, lite nostalgi ni vet. Började storlipa och ringde min man och gav världens kärleksförklaring..

• IA89
    Mirella skrev 2014-10-14 07:17:05 följande:

Härligt att de har koll på dig iallafall och att du kan vara lugn med att det inte påverkar livet i magen

Okej! Jag frågade för jag har också en del i släkten.. Cancer, diabetes, downs syndrom, blodproppar, stroke, struma..... Men jag har inte fått något extra vul. Inget extra ul alls faktiskt. Har bara rul v18. Har å andra sidan inte varit på inskrivningen än.. Är i vecka sju nu.
  • hemligönskan

Är på 6+1 idag. Brösten ömmar mer och mer! När jag vaknade imorse så kände jag lite illamående :D! Idag ska jag på inskrivning också. Känns som en bra dag även fast jag får så ont i magen till och från.

• skorstenen

Jag försöker inte tänka så mkt på att jag är gravid. Det går sådär ;)

Är inte så trött o mår i övrigt bra.

Ingen direkt molvärk, lite stick i brösten.

Däremot fryser jag. Och har gjort sen nån dag efter ägglossning en. Min temp har legat på 37.4 sen dess.

• Mirella
    IA89 skrev 2014-10-14 08:03:13 följande:

Okej! Jag frågade för jag har också en del i släkten.. Cancer, diabetes, downs syndrom, blodproppar, stroke, struma..... Men jag har inte fått något extra vul. Inget extra ul alls faktiskt. Har bara rul v18. Har å andra sidan inte varit på inskrivningen än.. Är i vecka sju nu.

???? Vet inte varför du citera mig alls här
  • dstrl
    VioloLaviose skrev 2014-10-13 17:25:38 följande:

Är det någon här som känner sig konstant förkyld, eller något på g som aldrig bryter ut?
    Gahhh...

Jag är och har varit jätteförkyld sedan jag blev befruktad... Riktigt störande..
  • Mirella
    dstrl skrev 2014-10-14 09:19:15 följande:

Jag är och har varit jätteförkyld sedan jag blev befruktad... Riktigt störande..

Ja men men trodde mer det hade med förkylning som inte ville bryta ut...kan det vara kroppens sätt att ta det lite lugnt nu i början kanske?
  • Kattungen

Jag undrar om det är någon mer som tvivlar på att ni är gravida?? Får det liksom inte att kännas verkligt! Är i mitten av vecka 5 och känner absolut ingenting. Och alla ultraljud mm känns så långt bort. Ett ynka gravtest är enda beviset (utebliven mens är inget ovanligt för mig som sällan haft egen ägglossning). Jag blir tokig av att inte veta om det är normalt där inne, försöker att inte tänka på det så mycket men det går inte så bra ;) please bara nåt litet symtom tack!