• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Manelma
    VioloLaviose skrev 2014-10-14 10:47:30 följande:
    Jag är redan fluffig så på mig syns inga graviditeter förrän efter vecka 20, kanske 25 :)
    Lyllos!! Jag är inte direkt smal från start men jag brukar inte ha så mkt mage som jag börjar få, och ja nu är det svårt med klädvalet på morgnarna. Men handlar bara om några veckor till och sen kan man förhoppningsvis avslöja för alla och låta kulan växa oavsett kläder! :) 
  • Manelma
    Nhv skrev 2014-10-14 11:36:58 följande:

Ingen här som tänker försöka vänta med att berätta för familjen tills på julafton? Vi är lite inne på de. Om vi nu lyckas hålla de så länge såklart ;)

Redan berättat för familjen och skulle aldrig klara att hålla det hemligt för mina föräldrar eller svärföräldrarna så långt när jag träffar dom flera ggr i veckan och dom skulle se min mage direkt. hahaha 
  • Lilindski

Nhv - vi var också inne på det, bästa julklappen liksom! 

Men tror inte jag kan hålla det hemligt så länge, känns som hela jag bubblar över snart av längtan att få berätta för alla  

• hemligönskan

Vi ska berätta för mina föräldrar på lördag och för pojkvännens familj i jul. De bor långt bort så vi träffar inte dom så ofta.

Och hörni. .. herregud. Tror mitt riktiga illamående kommer nu. är helt snurrig i huvvet o mår lite illa. Känns som att jag har druckit 3 flaskor öl (mycket för mig). Åh. Är självklart på jobbet också.

• Lilindski
    hemligönskan skrev 2014-10-14 12:30:27 följande:

Vi ska berätta för mina föräldrar på lördag och för pojkvännens familj i jul. De bor långt bort så vi träffar inte dom så ofta.

Och hörni. .. herregud. Tror mitt riktiga illamående kommer nu. är helt snurrig i huvvet o mår lite illa. Känns som att jag har druckit 3 flaskor öl (mycket för mig). Åh. Är självklart på jobbet också.

EXAKT så började jag för första gången känna idag på jobbet Väldigt konstig känsla men blev så glad, ännu ett tecken på att det är "på riktigt"
  • FruGnu

Vi har redan berättat för svärföräldrarna och ska berätta för mina nu i helgen. 
    Vi har valt att berätta så här tidigt för om det skulle bli ett missfall så kan vi få våra föräldrars stöd och hjälp!
    Så sitter vi inte här själva i vår ensamhet och sorg. Samt att jag skulle inte kunna gå i flera veckor till utan att berätta, detta är ju en jättestor nyhet! :D

• Diamant

Vi var också inne på att berätta på julafton, som en julklapp typ!

Men det blir för svårt att vänta, vi kommer träffa svärföräldrarna flera ggr i december och min mamma med på olika julmarknader och julbak så det blir typ första advent de får veta istället :) då är man inne på v.14-15 och då känns det bra att få berätta!

Min mamma kommer få en present med "världens bästa mormor" på, hon fyller år i närheten där och kommer inte misstänka något ;)

Ska be mannen smygfilma med hehe

Jag längtar som TUSAN!! Vill vara i v12-13 NU så jag slipper gå o oroa mig för mf!