• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • ellisellinor

Min lilla hade svåra somatiska fel samt downs syndrom. Vi tog ett svårt beslut och avbröt graviditeten. Saknaden och sorgen efter den lilla är stor.

• aleydis
    ellisellinor skrev 2015-01-22 19:56:30 följande:

Min lilla hade svåra somatiska fel samt downs syndrom. Vi tog ett svårt beslut och avbröt graviditeten. Saknaden och sorgen efter den lilla är stor.

Jätteledsen för er skull, jag förstår att det måste vara jättetufft. Många kramar
  • Hilda07

Beklagar verkligen :( 
  • Lg85

Beklagar.. Stor kram tiller <3
  • hemligönskan

Stackars er :( Jag beklagar så hemskt mycket!!!
  • vikarien
    Carri12 skrev 2015-01-23 12:47:36 följande:

Vi ska få en son! Total chock, var säker på en tjej till. Spännande! phpS0cUth21361.jpg

Grattis! min BM sa att om mamman har en stark känsla av vilket kön det är så brukar det stämma, men så var det inte för dig då
  • hemligönskan
    vikarien skrev 2015-01-23 12:50:13 följande:
    Grattis! min BM sa att om mamman har en stark känsla av vilket kön det är så brukar det stämma, men så var det inte för dig då
    Jag trodde också att jag skulle få en tjej! Men så var det en liten söt pojke där inne istället :)

Grattis!
  • Edde

Tack carolinheiner och Milie - det lugnar! Jag tror också egentligen att det inte är någon fara, kvinnor föder friska barn i långt värre förhållanden än om en hund plötsligt dör. Men som ni säkert vet, all logik verkar lämna kroppen när man är gravid och får en hemsk tanke.

Ska bita ihop och försöka tänka positivt, så månne vi inte får se en alldeles frisk och levande unge på ul om en vecka!

• Tanya6

Jag är gärna med här:)

Är beräknad till 28/6, än så länge. Ska på rul nästa tors, så får se om det ändras.

Detta är min tredje, har två tjejer sen innan.