• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift

Nån som har haft cravings?

Förra veckan hade jag det på vispad grädde hahaahhaha.

O saltlakrits har jag alltid haft :)

• Nika10

Åh va ni har kommit långt nygift & sixtensmamma. Här är v 6 idag! Phu! Kan inte bara tiden gå!!! :) vi är i fjällen och ska fira jul! Mysigt! Denna veckan kanske går snabbt endå! :)

• Singoalla14

Ny vecka varje fredag...14 på fredag alltså:) som tur är blev jag bara bakåtflyttadc5 dagar i och med första UL....

• Nika10
    Singoalla14 skrev 2014-12-22 10:35:00 följande:

Ny vecka varje fredag...14 på fredag alltså:) som tur är blev jag bara bakåtflyttadc5 dagar i och med första UL....

Skönt!! Vilken v gjorde du u-ljud?
  • hemligönskan
    nygift skrev 2014-12-22 07:13:01 följande:

Vecka 16 idag :),

WOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Känner mig så pepp på v16! Haha, är på riktigt bra humör :D
  • nygift
    hemligönskan skrev 2014-12-22 10:48:06 följande:

WOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Känner mig så pepp på v16! Haha, är på riktigt bra humör :D

Haha Jag med :)
  • nygift
    Nika10 skrev 2014-12-22 10:17:04 följande:

Åh va ni har kommit långt nygift & sixtensmamma. Här är v 6 idag! Phu! Kan inte bara tiden gå!!! :) vi är i fjällen och ska fira jul! Mysigt! Denna veckan kanske går snabbt endå! :)

Tack riktigt skönt :) åh vad mysigt
  • Ellonbellon

Byter också vecka på fredagar! Så på fredag blir det vecka 13 och för varje dag som går känns det bättre och bättre. Yeeey! :)

• EW82

V 15 igår och idag kör vi lite hedligt illamående för att fira det Tungan ute
    Nån mer som känner av magen mest på kvällen eller när man ska sova? Konstigt! Nu är det snart jul sen kommer tiden bara skena iväg! Kan inte vänta tills jag får börja handla lite och vet vem det är därinne Hjärta

Svar på tråden Sommarbebisar 2015