• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift
    Sixtensmamma14 skrev 2014-12-25 19:19:22 följande:

Såhär berättade vi

Åh helt perfekt att berätta på det sättet :)

Nu när.vintern har kommit har jag mega problem jag kan inte knäppa min jacka! O har inga tröjor som passar heller hahaha
  • Nika10

Såhär berättade vi SkrattandeHjärta

Åh va roligt!! :) vad sa alla? Vilken sötis ni har!!
  • Sixtensmamma14
    Nika10 skrev 2014-12-25 21:12:08 följande:
    Åh va roligt!! :) vad sa alla? Vilken sötis ni har!!
    Haha, folk blev först vääldigt chockade och sen blev de jätteglada Glad Min låtsaspappa såg först så han såg till att min mamma satt ner och va lugn innan hon fick se, haha!! Min bror och hans flickvän blev superglada och nu väntar jag spänt på att de kommer med samma nyhet.. hehe Flört
  • Sixtensmamma14
    nygift skrev 2014-12-25 20:49:29 följande:

Nu när.vintern har kommit har jag mega problem jag kan inte knäppa min jacka! O har inga tröjor som passar heller hahaha
    Ååh, jag längtar sååå efter mage :) ska shoppa kläder imorgon som man kan växa i. Det behövs! haha
  • pottan

Såhär berättade vi

Så gjorde vi med men en röd tröja och på en något större kille :)
  • pottan
    nygift skrev 2014-12-25 20:49:29 följande:

Jag har också haft jätteproblem med jacka, ingen går att knäppa längre så här kört lager på lager...på lager, har vart motvillig att köpa en mammajacka som kanske bara används en kort period, men gav upp när jag hitta en på rea för 399:- på Hm.com, det ska bli skönt å slippa frysa :)
  • nygift
    pottan skrev 2014-12-25 23:09:51 följande:

Jag har också haft jätteproblem med jacka, ingen går att knäppa längre så här kört lager på lager...på lager, har vart motvillig att köpa en mammajacka som kanske bara används en kort period, men gav upp när jag hitta en på rea för 399:- på Hm.com, det ska bli skönt å slippa frysa :)

Åh det har jag missat men tänkte köpa en tjock tröja som jag kan ha under bara den gåe att knäppa haha börjar bli väldigt kallt om magen när man är ute nu haha
  • nygift
    Sixtensmamma14 skrev 2014-12-25 22:19:26 följande:

Ååh, jag längtar sååå efter mage :) ska shoppa kläder imorgon som man kan växa i. Det behövs! haha

Idag ska jag också shoppa kläder haha har även hört att bebisen börjar höra från nästa vecka så ska leta lite skivor till barnet spec mamma mu :)

Kläder behövs hoppas du hittar nått :)
  • pottan
    nygift skrev 2014-12-26 06:52:31 följande:

Åh det har jag missat men tänkte köpa en tjock tröja som jag kan ha under bara den gåe att knäppa haha börjar bli väldigt kallt om magen när man är ute nu haha

Ja å långa linnen ska jag köpa, allt åker ju upp över magen som det e nu och bättre lär det inte bli
  • nygift
    pottan skrev 2014-12-26 10:07:12 följande:

Ja å långa linnen ska jag köpa, allt åker ju upp över magen som det e nu och bättre lär det inte bli

Jag har köpt två st munktröjor på herr avdelningen fanns inga på dam avdelningen som passar min mage haha måste leta långa linnen också :)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015