• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • tjugofemton

Jag bor i sambons kläder! Inte det att magen har vuxit precis, men det känns skönt med stort i alla fall. På kvällarna kan den vara lite svullen. Är i v 10 (9+3) :) vi berättade för sambons föräldrar på julafton, blivande farmor blev superglad!! Tänkte vänta med att berätta för mina tills jag gått v 12+6 :)

• nygift
    skorstenen skrev 2014-12-26 14:51:07 följande:

Gina tricot har linnen som är jätte bra :)

Aha okej annars vet jag att maxi har :)
  • nygift
    tjugofemton skrev 2014-12-26 14:52:37 följande:

Jag bor i sambons kläder! Inte det att magen har vuxit precis, men det känns skönt med stort i alla fall. På kvällarna kan den vara lite svullen. Är i v 10 (9+3) :) vi berättade för sambons föräldrar på julafton, blivande farmor blev superglad!! Tänkte vänta med att berätta för mina tills jag gått v 12+6 :)

Min sambo är så liten att jag inte får plats även om jag inte är gravid haha. Idag känner jag magen streta o dra i ordentligt haha tror de är nån som växer där inne :)
  • Kelsson1

Jag var o köpte lite mammakläder idag, blev en amningströja och två mammatröjor

• Nika10

Klart mittens! Välkommen! Mår du bra?

Babyshop.se rea på mammakläder!! Köpte en fin mammaklänning till ett bröllop längre fram i maj! :)

• Mittens
    Nika10 skrev 2014-12-26 22:21:56 följande:

Klart mittens! Välkommen! Mår du bra?

Babyshop.se rea på mammakläder!! Köpte en fin mammaklänning till ett bröllop längre fram i maj! :)

Tack! Jag börjar må bättre och bättre :) Jag är i 13+1 idag och illamåendet har börjat avta. Dock lider jag av magkatarr så den ger mig viss illamående istället..

Förresten, (är ny i detta) har läst att man kan känna sin livmoder i dessa veckor. Hur då? Eller har jag läst fel?
  • tjugofemton

Någon som vet någon bra sida med bh:ar? Tänkte amningsbhar.. nu är jag visserligen bara i v 10, men brösten har växt och ryms inte. Jag har nog problem att hitta i min lilla stad (jag har ungefär 75 H-I). Någon som också har ett sådant problem och vet vart jag kan hitta inte allt för dyra? =)

Svar på tråden Sommarbebisar 2015