• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • Ellonbellon
    Maria86 skrev 2014-12-23 12:12:20 följande:
    Jag skall föda i Sverige. Jag skall gå hela tredje trimestern här i Sverige. Detta gör jag pga att jag är diabetiker och har en extra komplicerad graviditet och behöver den vård jag kan få i Sverige. 

Jag är fortfarande skriven i Sverige, men egentligen är jag bosatt i Turkiet kan man säga fast jag är ganska mycket i Sverige med, detta året har det blivit 50/50 ungefär. 

Men ja du har rätt. Man skall vara bosatt och skriven i Sverige för att gå här. 
    Ah, okej, då förstår jag! :)
  • Linnean 83

Hej hej

BF 25/7, första barnet. Är snart över nervositetsveckorna, riktigt jobbigt men var på tidigt UL förra veckan och allt såg fint ut och där var en liten liten prick som bultade

Håller på att kräkas när jag tänker på julbord, speciellt prinskorv. Ska fira jul hos släkten och de vet ingenting så hur det här ska gå blir intressant.

• nygift
    Emeeliiee skrev 2014-12-23 17:30:56 följande:

God jul allesammans! Ta hand om er själva och skatterna i magen :)

Detsamma :)
  • nygift
    Linnean 83 skrev 2014-12-23 19:42:36 följande:

Hej hej

BF 25/7, första barnet. Är snart över nervositetsveckorna, riktigt jobbigt men var på tidigt UL förra veckan och allt såg fint ut och där var en liten liten prick som bultade

Håller på att kräkas när jag tänker på julbord, speciellt prinskorv. Ska fira jul hos släkten och de vet ingenting så hur det här ska gå blir intressant.

Oj spännande haha lycka till o god jul
  • Nika10
    Linnean 83 skrev 2014-12-23 19:42:36 följande:

Hej hej

BF 25/7, första barnet. Är snart över nervositetsveckorna, riktigt jobbigt men var på tidigt UL förra veckan och allt såg fint ut och där var en liten liten prick som bultade smile1.gif

Välkommen!

Hoppas det är en bra dag imon så du kanske inte är så illamående :/ hehe!

Vart gjorde du u ljud? Privat eller hos din bm? Nyfiken, för jag vill göra ett tidigt u ljud för och se så allt är ok.

God jul alla tjejer!!!!
  • Ellonbellon

GOD JUL alla blivande mammor (och alla som redan är!). Idag ska min älskade mormor få veta om den lilla i magen, och vi har alltid stått varandra nära så det är en stor sak. Tyvärr har hon på ålderns höst lite svårt att behålla hemligheter så hon fick vänta till riktig vecka, men är så glad att hon äntligen ska få veta! :)

• nygift

God jul åh vad roligt att berätta igår kväll fick min mamma lyssna på bebisens hjärta hon blev helt till sig började nästan gråta haha :) hon är redan en stolt mormor :)

• nygift

God jul åh vad roligt att berätta igår kväll fick min mamma lyssna på bebisens hjärta hon blev helt till sig började nästan gråta haha :) hon är redan en stolt mormor :)

Svar på tråden Sommarbebisar 2015