• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • Mittens
    nygift skrev 2014-12-27 23:03:17 följande:

Mest underbara känslan när man är hungrig äter lite o inte får behålla maten o kräks upp allt o sen blir hungrig igen

Uch jag lider med dig. Mådde också piss. Vilken vecka är du i?
  • cher82

Hej!
    Hoppar in här om det är ok.
    Går in i v.15 (14+0) idag! Andra trimestern känns skönt att gå in i. Tröttheten och illamåendet börjar lägga sig (trots att det aldrig varit på värsta viset).
    Är mitt andra barn, har en son född 2012.

• nygift
    Mittens skrev 2014-12-28 00:34:56 följande:

Uch jag lider med dig. Mådde också piss. Vilken vecka är du i?

Jag går in i vecka 17 på måndag. Har kräkts nästan hela veckan denna vecka helt sjukt inte kräkts så mkt tidigare
  • LillyAdelia

Välkommen Cher82!

Mittens: känner verkligen skillnad nu, det spänner ju annorlunda när det är bebis än när man bara råkat äta lite mycket julmat :)

Hade faktiskt riktig tur idag, hittade fina mammakläder på rea! Hade ju en del sen förut men det är alltid roligt med lite variation.

• nygift

Åh minmans brors flickvän ska föda om 5 dagar snacka om att jag är avis vill att tiden ska gå fortare så vi också får träffa varan Plutt snart imorgon är de 15 dagar kvar till rul :)

• Emgi

Hej!:) hoppar in här också om de är ok? Emelie heter jag och bor på Ekerö i Sthlm, nån mer från Sthlm? Bf 4/7 första barnet<3 v.14 nu och längtar så att få känna av lite rörelser!

• nygift
    Emgi skrev 2014-12-29 08:21:31 följande:

Hej!:) hoppar in här också om de är ok? Emelie heter jag och bor på Ekerö i Sthlm, nån mer från Sthlm? Bf 4/7 första barnet<3 v.14 nu och längtar så att få känna av lite rörelser!

Välkommen o grattis :) jag bor strax utanför Västerås längtar också tills jag börjar känna bebisen ordentligt:)
  • nygift
    Sixtensmamma14 skrev 2014-12-29 08:59:01 följande:

Vecka 14 idag och igår kände jag fosterrörelser. Helt otroligt och väldigt mysigt

Andra barnet

Åh vad roligt :)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015