• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • Kelsson1
    Theresetesstessan skrev 2015-01-07 09:28:23 följande:

Sambon ska hjälpa mig att länka hjärtljuden efter jobbet. Så får ni höra. Ska bli kul att se vad ni tror. Jag själv hoppas på att det bara är en och att det finns en logisk förklaring. Haha

Eftersom du inte läser det jag skriver kommer jag aldrig mer kommentera dina inlägg
  • Kelsson1
    tjugofemton skrev 2015-01-07 12:34:28 följande:

Någon som vill ge mig lite graviditetssymptom? ;) Känner mig så ogravid!! V 11+2 idag, snart är den magiska gränsen nådd

Du kan få mitt illamående också
  • Theresetesstessan

Jag läser men om ni får höra är det väl bättre? Min puls kan ju inte låta som ett barns hjärta? Min puls ligger på 77.

• Nika10
    nygift skrev 2015-01-07 12:04:08 följande:
    Tackar är super nöjd den blir jätte liten när man fäller ihop den :)
    Va skoj! Va blev det för någon ?
  • Maria86

Nu har jag varit dålig på att vara här inne och kolla igen men måste gå bak lite och kolla vad folk har skrivit och vad som hänt. 

För vår del var vi på UL idag och nu fick vi veta 100% att det är en liten POJKE där inne. =) Både mamma och pappa är superglada såklart, vår lilla prins <3

Blev även flyttad lite igen så nu har jag BF 11 juni och är alltså snart 18 fulla veckor gångna. =)

• nygift
    Nika10 skrev 2015-01-07 18:14:24 följande:

Va skoj! Va blev det för någon ?

Oj vad hette den nu då. Queenette eller nått sånt hette den
  • nygift
    Maria86 skrev 2015-01-07 18:42:14 följande:

Nu har jag varit dålig på att vara här inne och kolla igen men måste gå bak lite och kolla vad folk har skrivit och vad som hänt. 

För vår del var vi på UL idag och nu fick vi veta 100% att det är en liten POJKE där inne. =) Både mamma och pappa är superglada såklart, vår lilla prins <3

Blev även flyttad lite igen så nu har jag BF 11 juni och är alltså snart 18 fulla veckor gångna. =)

Oj vad mysigt grattis :)
  • Baby Doll

Hej allihopa! Det var ett tag sen jag var här inne sist, har varit svårt sjuk i lunginflammation

Var på RUL i förra veckan, så nervöst och spännande och frågade då försiktigt om man kunde se kön, vi väntar ivrigt på lillasyster som är beräknad till 27 maj! KyssHjärta

www.mybabydolls.se

Fler som valt att ta reda på kön i förväg?

www.mybabydolls.se Mamma till 6 + 1
  • nygift
    Baby Doll skrev 2015-01-07 20:15:37 följande:

Hej allihopa! Det var ett tag sen jag var här inne sist, har varit svårt sjuk i lunginflammation

Var på RUL i förra veckan, så nervöst och spännande och frågade då försiktigt om man kunde se kön, vi väntar ivrigt på lillasyster som är beräknad till 27 maj! 

www.mybabydolls.se

Fler som valt att ta reda på kön i förväg?

Oj jobbigt o vara sjuk kul med rul dock o roligt med flicka :) vi ska också ta reda på könet på tisdag :)
  • LillyAdelia

Vi har beslutat oss för att inte ta reda på kön denna gång heller. Förra gången var vi och alla andra sååå säkra på att det var en pojke, blev väldigt kul att det var en tös! Gillar väl överraskningen galna som vi är :) blir överlyckliga vilket som, dock är det lättare att komma på fina flicknamn.

Svar på tråden Sommarbebisar 2015