Maria86 skrev 2015-01-09 23:31:05 följande:
hahaha kanske låter konstigt men guuud vad skönt det är att höra att det inte bara är jag som inte tränar nämnvärt. =) Blir andfådd av de enklaste ansträngningar tycker jag =)
Känner mig dessutom totaaaalt omotiverad att träna men kaaaanske ger mig på någon slags gravidyoga. Skulle ändå vilja stärka mina ryggmuskler också då jag märker redan nu att vid städning och så tar ryggen lite stryk. Simma skulle vara gött men ingen simhall där jag bor inte. Och med 0 grader ute är det liiiite kallt att simma i havet, haha, även om jag har medelhavet runt knuten här bara.
Förresten får folk jääääättegärna börja skriva sen när de varit på ultraljud om de får veta hur mycket deras barn vägde och i vilken vecka de var i.
Jag blir jätteorolig med min diabetes då barnet riskerar att bli för stort. Så skulle vara kul o se lite hur andras "normala" barn växer. Jag var på UL i vecka 17´+5 och då vägde min lille 216 gram. Doktorn sa att det var normalt i alla fall...
Har också funderat på gravidyoga tänkte börja i vecka 13 o nu gåe jag in i vecka 19 så de kommer antagligen inte ske hahaha.
Absolut Skriver efter rul på tisdag :)