Oktoberbebisar 2014
Här är uppföljningstråden till "bf oktober tråden" där vi diskuterar allt om våra små hjärtan ?

Jag älskar oxå att vara gravid (minus illamåendet som kom den här gången) ;) Nu säger mannen att två barn räcker. Men om en sisådär två år kanske han tänker annorlunda.... Hoppas jag.. :)
Men jag kan aldrig tänka mej att man ångrar en trea ;)
Idag blir min lilla tjej 3 månader. Saknar inte graviditeten, det skulle vara alla föväntningar och så men jag har lämnat mina gravid kläder till välgörenhet och ser fram emot att vara med mina barn och inte behöva tänka på ägglossning och såna saker. Underbart att kunna äta vad man vill igen. Kommer bli moster 2015 och min bästa kompis ska också få en baby då så förhoppningsvis kommer det bli mycket bebisgos då. Är så nöjd med mina två barn och känner inte att jag vill ha fler. Sen kanske det känns annorlunda om några år.
God fortsättning allihop :)
Idag blir min lilla tjej 3 månader. Saknar inte graviditeten, det skulle vara alla föväntningar och så men jag har lämnat mina gravid kläder till välgörenhet och ser fram emot att vara med mina barn och inte behöva tänka på ägglossning och såna saker. Underbart att kunna äta vad man vill igen. Kommer bli moster 2015 och min bästa kompis ska också få en baby då så förhoppningsvis kommer det bli mycket bebisgos då. Är så nöjd med mina två barn och känner inte att jag vill ha fler. Sen kanske det känns annorlunda om några år.
God fortsättning allihop :)
Ammar du inte då? Jag känner att man knappt kan äta något! och jag saknar min cola! haha men sen så hade jag jättebra graviditet o kunde verkligen äta allt utan problem så känns väl lite segt nu utan cola, stark mat och choklad.
Hur sover era barn på dagarna? Vi tänkte försöka få lite rutiner vad gäller sovandet, hade tänkt två ggr per dag men jag tror det blir för lite... Hon är 3 månader nu. Fram tills nu har vi inte haft rutiner alls men jag tror att det skulle vara bra för oss alla. Intressant att höra hur andra gör!
Saknar för övrigt inte att vara gravid! Älskade det första gången men var så trött på det nu på slutet. Kanske blir en till men om flera år o så fall. Då kanske jag är sugen igen.