Oktoberbebisar 2014
Här är uppföljningstråden till "bf oktober tråden" där vi diskuterar allt om våra små hjärtan ?
Vårt problem är inte vad vi ska ge för näsdroppar utan hur, vill inte hålla henne med våld och brottas med henne varje gång... Hamnade tyvärr på sjukhus då hon har fått RS :( Där ger de med spruta vilket fungerar lite bättre men det är fortfarande en kamp... :)
Måste bara säga att jag längtar tillbaka till jobbet idag. Haft en riktigt tuff period med treåringen och så en bebis på det som inte varit nöjd i fem sekunder de senaste dagarna gör att jag bara vill gråta! Känns som om största delen av min dag ägnas åt att lyssna på ungarna som skriker i kör ![]()
Hej! Lever ni än eller har ni blivit helt uppslukade av våren? Jag njuter av varenda solglimt men lillan är inte imponerad. Detta är ju ett fenomen hon knappt sett förr ??
Hej! Lever ni än eller har ni blivit helt uppslukade av våren? Jag njuter av varenda solglimt men lillan är inte imponerad. Detta är ju ett fenomen hon knappt sett förr ??
Lever? Hmm, är en zombie levande?
Tjejen här sover verkligen som en kratta. I natt var det uppvak varje timme och oftast amning. En delförklaring är att hon har eksem som kliar. (hon har fått kräm utskriven, så det är bättre nu). Tror också att hon är i ett utvecklingssprång som gör det hela värre.
Men förutom sömnen så är det bra. Det händer verkligen mycket i utvecklingen. Vi var hos mamma i helgen och träffade hundar. I januari var hon inte ett dugg intresserad. Nu var hon både storögt nyfiken och lite rädd.