• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Malvik
    MagicQueen skrev 2014-10-27 21:44:31 följande:
    Välkommen hit och grattis smile1.gif

För mig är det 6 år sedan sist och jag väntar osså barn med ny man som ej har barn sedan tidigare, spännande smile1.gif
    Kul! Är det ditt andra barn?
  • Kiki10
    milliee skrev 2014-10-23 10:01:11 följande:

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)

Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

Åh du och jag verkar ha det identiskt. Jag fick också tidigt MF och blev gravid nu direkt efter, plussade idag, också på bim-3. Min bf är den 7/7!

• Beth1
    Anna GBG skrev 2014-10-27 21:22:42 följande:

Är det ert första barn? Hur reagerade systern?

Jag kommer nog vänta till jul, v.13, om jag kan hålla mig!

Nej andra

Hon blev överlycklig haha, det var rätt väntat också eftersom vi sagt att vi skulle försöka på en tvåa under hösten.

Ja vi kommer vänta med att berätta för alla andra så länge. Stort grattis till plusset! E det första barnet för dig?
  • jomso

Hej!

Hoppar också gärna in här! :)

Nyligen plussat, bf 2/7 (tror jag), andra barnet. Blivande storasyster är snart 5 och hennes högsta önskan är ett syskon, så någon kommer bli glad framöver ;)

• MagicQueen
    Malvik skrev 2014-10-27 21:46:33 följande:
    Kul! Är det ditt andra barn?
    Tredje blir det. Har två pojkar på 6 resp 7 år.

Du då?
  • MagicQueen
    jomso skrev 2014-10-28 05:46:39 följande:

Hej!

Hoppar också gärna in här! :)

Nyligen plussat, bf 2/7 (tror jag), andra barnet. Blivande storasyster är snart 5 och hennes högsta önskan är ett syskon, så någon kommer bli glad framöver ;)

Grattis. Välkommen.

Vad roligt att få berätta det för storasyster sen
  • Malvik
    MagicQueen skrev 2014-10-28 06:03:29 följande:
    Tredje blir det. Har två pojkar på 6 resp 7 år. smile1.gif

Du då?
    Jag har fyra pojkar på 15,13, 8 och 7 år. känns spännande att börja om!
  • Hippo83

Igår kväll och imorse har jag fått ljusrosa flytningar när jag går på toa. Jag vet att det kan vara både ofarligt och tecken på missfall. Behöver nu lite upplyftande historier.

• MagicQueen
    Malvik skrev 2014-10-28 06:39:11 följande:
    Jag har fyra pojkar på 15,13, 8 och 7 år. smile1.gif känns spännande att börja om! smile1.gif
    Spännande. Ja det blir ju som på nytt
  • MagicQueen
    Hippo83 skrev 2014-10-28 07:53:07 följande:

Igår kväll och imorse har jag fått ljusrosa flytningar när jag går på toa. Jag vet att det kan vara både ofarligt och tecken på missfall. Behöver nu lite upplyftande historier.

Håller tummarna att det bara är typ en genombrottsblödning.
Svar på tråden BF JULI 2015