• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • AnnaBanana
    KramKolan skrev 2015-02-17 06:39:49 följande:

Min bm sjukskriver inte, det gör en läkare på familjeläkaren. Testa att ringa dit, det borde gå fortare! <3

Så de e bara att ringa till någon på vårdcentralen då? Har ingen familjeläkare nämligen :/ ska man bara säga typ; hej! Jag har jättejobbigt foglossning och skulle behöva bli sjukskriven? :/
  • MammaEmm
    AnnaBanana skrev 2015-02-17 10:53:17 följande:

Så de e bara att ringa till någon på vårdcentralen då? Har ingen familjeläkare nämligen :/ ska man bara säga typ; hej! Jag har jättejobbigt foglossning och skulle behöva bli sjukskriven? :/

har ni ingen läkare som kommer till mödravården?

Be att få tid med den läkaren iså fall! lycka till !
  • Sanandra

Då satt vi i bilen påväg till grannstaden för kub-ul. Ska bli intressant att se vad vi får för risk å framförallt om Liten lever.:)

• Cvs
    Sanandra skrev 2015-02-17 11:27:23 följande:

Då satt vi i bilen påväg till grannstaden för kub-ul. Ska bli intressant att se vad vi får för risk å framförallt om Liten lever.:)

Hoppas det går bra för er!:)
  • Minxy
    Sanandra skrev 2015-02-17 11:27:23 följande:

Lycka till :)
  • Hetlena

Jag trodde man skulle gå upp i vikt när man blev gravid =O Nu i vecka 15 och har gått ner nästan två kilo. Ska då tillägga att jag har väldigt lite illamående och har inte spytt en enda gång. Men har mycket mindre aptit, äter mindre portioner (blir fort mätt) och är inte sugen på slisk och onyttigheter. Så konstigt är det kanske inte, men det känns fel :P Någon fler? 

• Rosenbebis
    Hetlena skrev 2015-02-17 12:22:53 följande:

Jag trodde man skulle gå upp i vikt när man blev gravid =O Nu i vecka 15 och har gått ner nästan två kilo. Ska då tillägga att jag har väldigt lite illamående och har inte spytt en enda gång. Men har mycket mindre aptit, äter mindre portioner (blir fort mätt) och är inte sugen på slisk och onyttigheter. Så konstigt är det kanske inte, men det känns fel :P Någon fler? 

Jag är sugen på all sorts mat, nyttigt, onyttigt men gärna med mycket frukt och grönt. Gärna godis, glass, kakor och annat sockersött men jag lägger band på mig själv. Försöker......

Kan drömma mig bort till matvärldens förtrollade land haha. Vet inte om jag gått upp något. Fått behålla varenda liten kaksmula.
  • KramKolan
    AnnaBanana skrev 2015-02-17 10:53:17 följande:
    Ja men precis så! Så har det funkat för mig förut. Lycka till!!
  • Cvs

Vägde mig precis, inte fått upp ett gram heller. Är i v.16. Äter ungefär som innan, mindre skräpmat och mer frukt dock. Så kanske har gått ner fett kilon och upp bebis kilon haha
  • Minxy

Jag har gått upp 2 kg, men det tycker jag inte är det minsta konstigt med tanke på att jag äter frukost, frukost 2, lunch, mellanmål, middag, middag 2, kvällsmål :D

Är konstant hungrig. Otroligt sugen på mjölk, dricker säkert 1 liter om dagen. Sugen på apelsin och mango och mest av allt: vattenmelon! Åh vad jag längtar till sommaren :(
Svar på tråden Bf Augusti 2015