• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Cvs
    Minxy skrev 2015-02-18 10:23:14 följande:

Jag får också vänta, har RUL 20/3 :/

Känns lite otäckt eftersom jag inte känt av någonting alls från magen de senaste dagarna :(

Och jag VET att det i början kan gå veckor utan att man känner nåt eftersom bebisen är så liten och har så gott om plats där inne, men man blir ändå nojig....

Det var samma med de två första, så man tycker ju att jag borde ha vant mig :P

Men man är ju så ivrig att känna den lille:)
  • Minxy

Idag är det för övrigt "bara" 30 dagar kvar till RUL! Hej och hå, tänk när man kommer ner på ensiffrigt! :D

• AnnaBanana

Här är de 22 dagar till RUL och 30 till Ullared :) 19 till BM om man ska räkna in de också :p

• charlotta1985

Ååh, och jag har 15 dagar till RUL. Längtar ihjäl mig! Tror jag kände bebis EN gång till, igår. Små buffar. Men sen ingenting.
    Pratade med bm om magsmärtan, hon gissade på sträckning :). Nu blir det ordentligare uppvärmning innan träningspassen i fortsättningen.

• excalibur
    charlotta1985 skrev 2015-02-18 12:56:57 följande:

Ååh, och jag har 15 dagar till RUL. Längtar ihjäl mig! Tror jag kände bebis EN gång till, igår. Små buffar. Men sen ingenting.

Pratade med bm om magsmärtan, hon gissade på sträckning :). Nu blir det ordentligare uppvärmning innan träningspassen i fortsättningen.

Jag har haft "håll" till och från under båda tidigare graviditeterna, även denna. Vet att jag sökte för det med första barnet men allt var ju bra, så det är nog inget att oroa sig för även om det skulle hålla i sig. Har för mig jag läste en del på google om det sen med andra barnet, sök på håll och gravid :)
  • Minxy

Är det någon annan som är överdrivet trött?

Egentligen ska ju tröttheten gå över nu i andra trimestern, men jag blir fasen bara tröttare och tröttare. Tvättar håret redan vid 18 så jag vet säkert att det blir gjort, lägger barnen 19:30. Sen sätter jag mig i soffan och då är det i princip tack och godnatt.

Jag var inte alls trött under första trimestern vilket kändes underligt då. Nu känner jag mig underlig åt andra hållet :P

Redan nu strax efter lunch kommer tröttheten krypande och förlamar min tankeverksamhet :(

• charlotta1985
    excalibur skrev 2015-02-18 13:35:49 följande:
    Jag har haft "håll" till och från under båda tidigare graviditeterna, även denna. Vet att jag sökte för det med första barnet men allt var ju bra, så det är nog inget att oroa sig för även om det skulle hålla i sig. Har för mig jag läste en del på google om det sen med andra barnet, sök på håll och gravid :)
    Okej, tack för det :). Känns precis som håll och sitter på samma ställe, men ihållande som sagt och bara vid vissa rörelser.
  • charlotta1985
    Minxy skrev 2015-02-18 13:46:50 följande:

Är det någon annan som är överdrivet trött?

Egentligen ska ju tröttheten gå över nu i andra trimestern, men jag blir fasen bara tröttare och tröttare. Tvättar håret redan vid 18 så jag vet säkert att det blir gjort, lägger barnen 19:30. Sen sätter jag mig i soffan och då är det i princip tack och godnatt.

Jag var inte alls trött under första trimestern vilket kändes underligt då. Nu känner jag mig underlig åt andra hållet :P

Redan nu strax efter lunch kommer tröttheten krypande och förlamar min tankeverksamhet :(

Jag var rätt trött första tiden, där i december. Sedan kom en piggare period på några veckor, typ v 11-15. Nu senaste 1½ veckorna har jag blivit supertrött igen. Funderar på om järnbrist kan finnas med i ekvationen?
Svar på tråden Bf Augusti 2015