• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • charlotta1985
    rosali84 skrev 2015-02-19 16:25:10 följande:

Fick se ett tickande hjärta och en livlig bebis på KUB idag! Blev flyttad till 28/8 och tänkte hänga lite här hos er oxå. Tidigare beräkn var 1/9, så har mest varit i septembergruppen.

Härligt!! Välkommen :)
  • Queenxiter

Ser att det kommit någon ny till gruppen och tänkte passa på att informera om en helt fantastisk grupp på Facebook som är skapad av oss i detta forumet.

Den som vill gå med lägger till mig(eller annan gruppmedlem) Efter vännförfrågan så kan jag bjuda in i gruppen som är hemlig så ingen ser vad vi skriver där inne.

För att lägga till mig skriv Lotta Andersson Åmotfors, jag bör komma upp som första valet men måste du scrolla ner så har jag en profilbild rakt framifrån med utsläppt askblont hår.

• Julle86

Jag läser era inlägg för fullt men har inte haft någon ork att skriva, även fast man börjar må ganska bra igen (v.14 nu)

Är det möjligt att känna bebisen i v.12 redan? Har känt fladder sen dess men det känns väldigt tidigt.. Sonen kände jag i v.20.

• KramKolan

Rul gick fint!! <3

Bebis mådde fint och allt såg bra ut! Blev som jag förväntade mig flyttad en vecka. Så bf 27 juli. V.17+2 idag. Sen brukar jag gå över två veckor så jag är inställd på att det är 10 augusti som gäller för oss!

• Minxy
    KramKolan skrev 2015-02-19 19:38:07 följande:

Rul gick fint!! <3

Bebis mådde fint och allt såg bra ut! Blev som jag förväntade mig flyttad en vecka. Så bf 27 juli. V.17+2 idag. Sen brukar jag gå över två veckor så jag är inställd på att det är 10 augusti som gäller för oss! smile1.gifphpZotXi118554.jpg

Fin bild! Grattis till lyckat UL! :)
  • MuffinCake

Rul gick fint!! <3

Bebis mådde fint och allt såg bra ut! Blev som jag förväntade mig flyttad en vecka. Så bf 27 juli. V.17+2 idag. Sen brukar jag gå över två veckor så jag är inställd på att det är 10 augusti som gäller för oss!

Grattis till lyckat RUL! :)

Hoppas vi har samma tur nästa fredag när det är vår tur :)
  • charlotta1985

Rul gick fint!! <3

Åh, grattis!! Vilka härliga nyheter! From nu närmsta veckan är det RUL på löpande band i tråden, underbart!!
  • jenwal

Kul att få göra RUL! Jag har hela 6 veckor kvar till mitt... Lång väntan. Jag längtar så!

Kommer ni allihop ta reda på kön eller är det någon som tänker låta det vara hemligt till fl?

Kunde vara kul att höra vad alla tror och sedan när man gjort RUL se om känslan stämde :)

Jag tror att vi väntar en liten flicka.

• charlotta1985
    jenwal skrev 2015-02-19 19:59:55 följande:

Kul att få göra RUL! Jag har hela 6 veckor kvar till mitt... Lång väntan. Jag längtar så!

Kommer ni allihop ta reda på kön eller är det någon som tänker låta det vara hemligt till fl?

Kunde vara kul att höra vad alla tror och sedan när man gjort RUL se om känslan stämde :)

Jag tror att vi väntar en liten flicka.

Jag tror pojke! RUL om 2 v :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015