• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • MissJP
    charlotta1985 skrev 2015-02-23 13:23:06 följande:

Vilka härliga nyheter, stort grattis! Hoppas att ni kommer att kunna njuta ordentligt fr om nu!

Lilo skrev 2015-02-23 15:26:32 följande:

Åh så underbart!! Grattis till dom fina siffrorna!

Nu är det dags att njuta!

sagofröken skrev 2015-02-23 17:20:08 följande:

Så härligt! Grattis! Vi fick inte riktigt lika fina siffror på Kub men helt klart godkänt, och jag kan inte stirra mig mätt på 3D-bilden vi fick med :) Ett riktigt, levande foster liksom. Så himla fint.

Tack så jättemycket!

Nu är det bara att fortsätta livet och vänta på rul om 6 veckor! Längtar så sanslöst mycket efter att få känna sparkar och rörelser. Minns hur mysigt det och det är något jag verkligen saknat att känna :)
  • Minxy

25 dagar kvar till RUL....

Min man frågade i förbigående om jag hade valt ut någon vagn när jag och barnen ändå var på Babyproffsen för att hämta ut en babybox! :D

Jag som trodde han var helt inställd på begagnad från blocket, men troligen inte. Roooooligt att gå och känna på barnvagnar igen! :D

• charlotta1985

Usch, idag har jag haft så ont i magen :(. Känns som ganska rejäl mensvärk på vänster sida om livmodern och bak i ryggen. Inga blödningar eller nåt sådant, men man blir ju ändå orolig. Länge sen jag hade växtvärk känns det som, konstigt att det kommer nu så här.

• Micka!
    charlotta1985 skrev 2015-02-24 15:37:36 följande:

Usch, idag har jag haft så ont i magen :(. Känns som ganska rejäl mensvärk på vänster sida om livmodern och bak i ryggen. Inga blödningar eller nåt sådant, men man blir ju ändå orolig. Länge sen jag hade växtvärk känns det som, konstigt att det kommer nu så här.

Jag hade ungefär så i förrgår, vaknade på natten, hade ont och blev väldigt orolig, men sedan dagen efter kände jag bebisen, så det är nog bara växtvärk! Ligamenten som drar...Läste mina gamla gravidböcker från mina 2 förra graviditeter och där hade jag skrivit just om växtvärk i v. 17!!!!! Så det är nog ingen fara, men kontakta bm om du är väldigt orolig!
  • charlotta1985
    Micka! skrev 2015-02-24 16:07:27 följande:

Jag hade ungefär så i förrgår, vaknade på natten, hade ont och blev väldigt orolig, men sedan dagen efter kände jag bebisen, så det är nog bara växtvärk! Ligamenten som drar...Läste mina gamla gravidböcker från mina 2 förra graviditeter och där hade jag skrivit just om växtvärk i v. 17!!!!! Så det är nog ingen fara, men kontakta bm om du är väldigt orolig!

Tack för lugnande :). Avvaktar lite, om det inte gått över imorgon ringer jag!
  • KramKolan
    Minxy skrev 2015-02-24 15:37:18 följande:

Min man frågade i förbigående om jag hade valt ut någon vagn när jag och barnen ändå var på Babyproffsen för att hämta ut en babybox! :D

Jag som trodde han var helt inställd på begagnad från blocket, men troligen inte. Roooooligt att gå och känna på barnvagnar igen! :D

Va kul! Bara att börja kika då!

Vart beställde du babyboxen?

Får man bara med första barnet?

Jag väntar tredje, men det är ju 6 år sen sista så vi har inget kvar!
  • MissJP

En är ateist och den andra är kristen... hur tusan kommer man överens om bröllopet? Lite ot men det är något jag tänker mycket på för tillfället.

• Cvs

fick höra på jobbet i helgen: "är du säker på att du inte väntar tvillingar, du är ju redan så stor. har dem verkligen räknat rätt hur långt gången du är"  
    Av en kvinna som själv har barn! Usch tycker såna kommentarer är så onödiga! :/

• Cvs
    Minxy skrev 2015-02-24 15:37:18 följande:

Får man beställa oavsett vilken vecka man är i ?
    Vart beställde du ifrån?

Åh kul med nytt! vi va också inställda på begagnat då sambon förlorade jobbet och vi hade lite små panik, nu har han fått nytt så nu är planen ny vagn här me :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015