• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Maglizz

Måste fråga: är det någon annan som kan få som "ryckningar" i benen? Alltså utan att man gjort något? Jag får det titt som tätt som ibland gör ont :/

• charlotta1985
    MuffinCake skrev 2015-02-27 17:33:53 följande:

Lyckat RUL i dag! :)

Vi fick en jättegullig och pedagogisk ultraljudssköterska som verkligen tog sig tid att gå igenom hela bebisen och berätta vad hon såg.

Nytt BF är 30/7 och vi väntar en helt perfekt liten lillebror ?

Vilka härliga nyheter, stort grattis till frisk liten pojke!
  • doccah

Åh jag längtar oxå till RUL!! Idag har varit den tråkigaste fredagen på länge, lilltjejen spydde imorse och har fortsatt lite pö om pö hela dagen stackare. Hoppas jag klarar mig för jag kommer dö om jag inte får äta/behålla maten för jag är såå hungrig hela tiden :-P!

• familjenl
    Minxy skrev 2015-02-27 12:30:59 följande:

Prick 3 veckor kvar för mig. Är i v.16 (15+5) idag. Näst- näst- nästa fredag smäller det! :)

samma här!! Fast jag kommer att vara i 19+6 när rul görs. :)
  • familjenl
    Zora skrev 2015-02-26 19:19:02 följande:

Ja det där med manskläder ja.. Jag köpte ett par mammajeans på hm lite i förebyggande syfte, och dom känns redan trånga över höfterna.. Skulle köpt större.. Tycker det är svårt med storlekar, men skulle gärna beställa från nätet annars.

Annars funderar jag på vad sjutton man ska ha på sig i sommar??? Förra graviditeten hade jag stödstrumpor sista månaderna för jag svällde upp så mycket och jag misstänker att jag kommer svälla ännu mer i sommar, men stödstrumpor och klänning eller shorts.. Det går ju inte!! Å hur ska man kunna köpa något i förväg? Har ingen aning om hur stor jag kommer att vara då och jag antar att det är som med alla andra sommarkläder att det tar slut ganska tidigt.

Jag tänker långklänning! Fast då kanske man iofs bara ser allmänt bred ut, haha. Jag är rädd för att jag inte kommer att våga visa mig för allmänheten de sista månaderna.. Svällde upp helt sanslöst mycket sista veckorna med dottern och det var i februari. :/
  • Minxy

Jag måste säga att det känns väldigt skönt att vi går in i mars månad imorgon. Då är man ju iaf i samma månad som RUL

Idag har jag avverkat 40% av graviditeten enligt min app! Häftigt...från 40 till 50% skiljer inte sådär jättemycket

Vi har bokat en resa till Sardinien när jag kommer vara i v.32....hoppas jag får må prima så jag orkar med flygresan + själva värmen!

• Minxy
    familjenl skrev 2015-02-27 23:41:18 följande:
    Jag tänker långklänning! Fast då kanske man iofs bara ser allmänt bred ut, haha. Jag är rädd för att jag inte kommer att våga visa mig för allmänheten de sista månaderna.. Svällde upp helt sanslöst mycket sista veckorna med dottern och det var i februari. :/
    Jag oroar mig också för att svälla i värmen. Ska dessutom på två bröllop i sommar, så man vill ju gärna så lite fin ut.
  • familjenl

Känner lite små buffningar från bebisen flera gånger om dagen nu! Såå mysigt! Men jag har ändå svårt att greppa att det verkligen är en bebis där. :)

• familjenl
    Minxy skrev 2015-02-28 10:06:04 följande:

Jag oroar mig också för att svälla i värmen. Ska dessutom på två bröllop i sommar, så man vill ju gärna så lite fin ut.

Förstår det! Vi har som tur var inte blivit bjuden till något bröllop eller annan stor fest (än) så det känns iaf skönt. :)
  • charlotta1985
    familjenl skrev 2015-02-28 14:27:50 följande:

Känner lite små buffningar från bebisen flera gånger om dagen nu! Såå mysigt! Men jag har ändå svårt att greppa att det verkligen är en bebis där. :)

Vad mysigt! Jag har fortfarande bara känt ett par gånger totalt :( Men det kommer ju bara bli mer och mer vad det lider... :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015