• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • MammaEmm

hur gör man om det är tvillingar då? kan ju vara en av varje .... kanske borde testa

• charlotta1985

Är det bara jag som tycker utbudet på mammakläder är förskräckligt dåligt? Hittar några fina men då kostar det 800kr för EN tröja typ. De billigare kedjorna tex HM har ju ungefär 3 plagg att välja på och ofta med fult tryck på.

Skulle vilja ha enfärgade tunikor/ långa tröjor av babydoll-typ, dvs tajtare över byst och löst vid magen. Hittar ingenstans...

• Cvs
    charlotta1985 skrev 2015-02-25 19:31:43 följande:

Är det bara jag som tycker utbudet på mammakläder är förskräckligt dåligt? Hittar några fina men då kostar det 800kr för EN tröja typ. De billigare kedjorna tex HM har ju ungefär 3 plagg att välja på och ofta med fult tryck på.

Skulle vilja ha enfärgade tunikor/ långa tröjor av babydoll-typ, dvs tajtare över byst och löst vid magen. Hittar ingenstans...

Jag håller med! Utbudet är ett skämt. Jag kör nu på mammabyxor och vanliga linnen från H&M (alltså inte mama) och en kofta över. Hittat nån snygg tröja men inte på långa vägar lika roliga som "vanliga" kläder. 
    Inte alls lika kul att gå in i klädbutiker längre :/
  • Sommar15

Tipsar igen om min favvosajt asos.com! Har köpt en hel del grejer där och allt har varit bra. Lite coolare och mer ungdomligt än hm och Lindex o dyl. Inte dyrt heller. Men utbudet är ju såklart mycket mindre än vanliga kläder... Själv satsar jag på mammabyxor/strumpbyxor och har köpt två längre linnen att ha under vanliga toppar och tröjor. Det funkar bra än så länge men sen måste man väl köpa lite mer mammatröjor/toppar också när magen blir för stor.
  • charlotta1985
    Sommar15 skrev 2015-02-25 20:09:47 följande:

Tipsar igen om min favvosajt asos.com! Har köpt en hel del grejer där och allt har varit bra. Lite coolare och mer ungdomligt än hm och Lindex o dyl. Inte dyrt heller. Men utbudet är ju såklart mycket mindre än vanliga kläder... Själv satsar jag på mammabyxor/strumpbyxor och har köpt två längre linnen att ha under vanliga toppar och tröjor. Det funkar bra än så länge men sen måste man väl köpa lite mer mammatröjor/toppar också när magen blir för stor.

Tack för tipset, ska kolla det... Men är det enkelt med returer o sånt då, för det är väl inte en svensk sida?
  • Sommar15
    charlotta1985 skrev 2015-02-25 20:20:34 följande:

Tack för tipset, ska kolla det... Men är det enkelt med returer o sånt då, för det är väl inte en svensk sida?

Brittisk, så inom EU, ingen tull eller så. Gratis frakt, leveransen tar några dagar. Returer kostar som vanligt porto men jag har beställt därifrån jättemånga gånger genom åren och bara behövt skicka tillbaka några enstaka plagg så utslaget på det kostar returerna inte många kronor om det är något som mot förmodan inte skulle passa.
  • MammaEmm

tycker det är dötrist!

jag som i vanliga fall inte alls går i gulligulliga kläder och tunikor tycker inte om alla ränder/ prickar som är på allt.

webben har ju bra mkt mer än vad dom har i butikerna där det oftast bara är en liten hörna.

ett tips om man gillar fina tunikor och blusar är ju mom2mom som har mkt fint sånt!
  • Rosenbebis

Jag har testat Asos. Snabb leverans, fina kläder. Skickade tillbaka två för stora plagg. Supersmidigt och det gick fort att få tillbaka pengarna.

• smenskelling
    jenwal skrev 2015-02-25 11:15:41 följande:

V.15 idag. Vill bara att det ska bli vår nu och att tiden ska gå fort!

Igår lyssnade jag med doppler och hittade till slut det lilla hjärtat som pickade på <3

Va kul vi är exakt lika gångna, bf 25 aug
Svar på tråden Bf Augusti 2015