• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Agentkia

Hej hej.

Jag är ny i tråden. Har ert barn på 3.5 år och nu är jag i vecka 17+1. RUL nästa fredag. Längtar som fasen. Vill se att allt är bra. Haft en väldigt orolig graviditet. Dels fick jag hypotyreos strax innan och har haft den utom kontroll i början och sen haft väldigt mkt migrän. Får det när jag är gravid. Sist kl. Det från vecka 23. Nu har jag haft det från start. Blött flera gånger och haft ont och så. Gjorde ett VUL I vecka 10+4 och då såg det bra ut. Ännu inte säker på att jag känt bäbisen i magen. Är då jäkla rädd att det ska vara ma tex.

• Fippla

Tror att jag blir galen av att vänta snart!!!!

Väntar otålmodigt på att det ska bli 11 mars snart, då är det ultraljud!

• Minxy

Prick 3 veckor kvar för mig. Är i v.16 (15+5) idag. Näst- näst- nästa fredag smäller det! :)

• Cvs
    excalibur skrev 2015-02-27 12:15:58 följande:

v17+0 igår <3 RUL den 17:e mars! :D

Fin mage:)

Jag gar RUL 19 mars! Såå spänd och förväntansfull:)
  • MuffinCake

Lyckat RUL i dag! :)

Vi fick en jättegullig och pedagogisk ultraljudssköterska som verkligen tog sig tid att gå igenom hela bebisen och berätta vad hon såg.

Nytt BF är 30/7 och vi väntar en helt perfekt liten lillebror ?

• Minxy
    MuffinCake skrev 2015-02-27 17:33:53 följande:

Vi fick en jättegullig och pedagogisk ultraljudssköterska som verkligen tog sig tid att gå igenom hela bebisen och berätta vad hon såg.

Grattis till lyckat RUL!
  • Lilo
    MuffinCake skrev 2015-02-27 17:33:53 följande:

Men åh vad underbart!!
Svar på tråden Bf Augusti 2015