Maglizz skrev 2015-02-22 22:59:31 följande:
Mår så fruktansvärt dåligt. Tog ikväll mod och ringde min mamma och berättade om min graviditet... Fick tillbaka "är du dum i huvudet? Hur tänker du? Slänger bort hela ditt liv?!?!"
Känner mig tom, värdelös och... Ledsen. Vill ju bara att mina föräldrar skall glädjas med mig. Min pappa är såklart jätteglad och superlycklig för min del..
Någon annan som varit/är i samma skor?:(
Jag förstår att du mår dåligt av att få en sådan kommentar.
Mina föräldrar är verkligen inte de bästa på att utrycka sig heller men att bli så ifrågasatt är verkligen inte genomtänkt av din mamma. Du har all rätt att vara arg på henne, men ge varandra lite tid så kommer det nog bli bättre.
Min mammas kommentar var "det var ju en väldigt dum månad, nu måste vi slå ihop barnens födelsedagar." Min dotter fyller också år i aug och dom bor 60 mil härifrån.
Jag gjorde kub i ons, vad skönt det var att få se att den lilla lever och mår bra. Inte riktigt lika livlig som min dotter men lite rörde h*n sig. Fick se alla fingrar när h*n vinkade till oss... Fick ett bra resultat och blev framflyttat 2 dagar så bf 27 ist, så det var en lyckad dag

Har rul den 2/4 och det känns låååångt bort kommer vara i V19 då (18+6)
Vilka fina magar ni har ni som lagt ut bilder. Jag känner mig och ser bara tjock ut. Längtar efter en "riktigt" mage