• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • charlotta1985
    Sanandra skrev 2015-03-01 09:24:54 följande:
    Min syster fick barn i höstas å de har en sådan. De är mkt nöjda. Enda nackdelen jag kan se är att liggdelen är rätt liten så kan vara svårt om man får ett stort barn.:)
    Hm, tål ju att tänkas på. Jag är rätt lång själv så "risken" är att det blir ett långt barn... :) Men läste någonstans att de uppdaterat och gjort den nåågot längre.
  • charlotta1985
    Sommar15 skrev 2015-03-01 09:47:40 följande:
    Det låter ju som ett alternativ för oss också, vi letar efter minsta vagnen på marknaden så den går in i hissen. Googlade lite men hittade inte bredden, vet du möjligtvis hur bred den är?
    Bredd: 63 cm inkl. hjul enlogt Jollyroom :)
  • Sommar15
    charlotta1985 skrev 2015-03-01 09:58:46 följande:

Bredd: 63 cm inkl. hjul enlogt Jollyroom :)

Tack! :) då är den lika bred som bugaboo cameleon, ev lite för bred för oss.
  • Sanandra
    charlotta1985 skrev 2015-03-01 09:58:26 följande:
    Hm, tål ju att tänkas på. Jag är rätt lång själv så "risken" är att det blir ett långt barn... :) Men läste någonstans att de uppdaterat och gjort den nåågot längre.
    Jag vet inte men 4S heter deras.
  • Minxy

Iiiih! Vagnen beställd, en Brio Happy Duo!

Vi tog brun liggdel och antracitgrå sittdel. Jag planerar att pimpa upp den med färg på bäddset/filtar osv

Leverans blir i juni/juli, det var bra paketpris nu under mars månad så vi slog till.

• Lilla My82
    Minxy skrev 2015-03-01 13:26:34 följande:

Iiiih! Vagnen beställd, en Brio Happy Duo! smile1.gif

Vi tog brun liggdel och antracitgrå sittdel. Jag planerar att pimpa upp den med färg på bäddset/filtar osv smile1.gif

Leverans blir i juni/juli, det var bra paketpris nu under mars månad så vi slog till.

Åh vad kul!!! Men vilken tid det tar innan ni får vagnen. Tar det alltid så lång tid el är er special?
  • Minxy
    Lilla My82 skrev 2015-03-01 14:48:16 följande:
    Åh vad kul!!! Men vilken tid det tar innan ni får vagnen. Tar det alltid så lång tid el är er special? smile2.gif
    Nejdå, men hon frågade ungefär när BF är. När jag sa augusti så senarelade hon leveransen. Kan ju tänka mig att det är andra som inte är ute i lika god tid, som behöver snabbare leverans
  • Sanandra
    Lilla My82 skrev 2015-03-01 14:48:16 följande:
    Åh vad kul!!! Men vilken tid det tar innan ni får vagnen. Tar det alltid så lång tid el är er special? smile2.gif
    Man får alltid beställa vilken tid man vill ha den om det inte är en vagn som står i butik.

Ofta kan det vara leveranstid på 2-10 veckor beroende på färg osv.

Vi beställde vår i fredags å får den i slutet av juni.:)
  • Lilla My82

Aha är det så det fungerar. Jag det var ju betydligt mer logiskt

Hänger inte riktigt med när jag inte köpt ny vagn själv men mycket bra att veta

Jag är såååå otålig nu... Vill bara att tiden ska springa iväg så att det blir dax för rul.

• Cvs

Jag tycker det är så svårt att välja vagn, vet inte om man ska ha rörliga framhjul eller inte. Vad tycker ni med lite erfarenhet är smidigast?
    Jag kommer vara hemma mest och har inget körkort så det kommer bli buss och tåg om jag vill åka nånstans så vagnen måste även vara smidig att röra sig med.. mycket att tänka på ,känns nästan som att köpa bil haha :)

Svar på tråden Bf Augusti 2015