• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • charlotta1985
    Agentkia skrev 2015-03-02 12:44:15 följande:

Åh vi har RUL samtidigt. Jag har inte vågat göra något. Inte ett plagg, inte kollat namn och knappt planerat nåt. Helt sjukt nojig denna graviditet. ska bli skönt med ett RUL så jag får veta hur det är med lillen.

Det är lite läskigt, samtidigt som man vill försöka njuta också. Efter lyckat kub mm så vågar jag tro att allt faktiskt är prima med liten! Men det är klart, RUL är definitivt ytterligare en stor milstolpe.

Håller tummar och tår för oss båda på fredag!
  • charlotta1985
    Cvs skrev 2015-03-02 13:16:08 följande:

Ja förstår vad du menar! Även om man fått mage och känner nått därinne så är det ändå svårt att greppa. Jag va med en tjejkompis och kollade lite på bebiskläder, kändes nästan som vi kollade åt någon annan än bebisen i min mage:)

Haha, jag kände också så när jag väl handlade de där plaggen; att jag köpte åt någon annan! :)
  • Agentkia
    charlotta1985 skrev 2015-03-02 13:16:31 följande:

Det är lite läskigt, samtidigt som man vill försöka njuta också. Efter lyckat kub mm så vågar jag tro att allt faktiskt är prima med liten! Men det är klart, RUL är definitivt ytterligare en stor milstolpe.

Håller tummar och tår för oss båda på fredag!

Ja jag gjorde ett vul I vecka 10+4 men den dess inget. Blödde en sväng i vecka 14 men inte kollat upp ngt sen dess.

Ja vi håller hårt. Jag har redan kl 8 på morgonen. När har du?
  • Cvs
    MammasTvåSmå skrev 2015-03-02 12:46:27 följande:

Jag hoppar in här om det är okej 24 år, gravid i vecka 15 med min trea. Bf 28 augusti

Välkommen hit :)
  • charlotta1985
    Agentkia skrev 2015-03-02 13:22:48 följande:
    Ja jag gjorde ett vul I vecka 10+4 men den dess inget. Blödde en sväng i vecka 14 men inte kollat upp ngt sen dess.

Ja vi håller hårt. Jag har redan kl 8 på morgonen. När har du?
    Allt är säkert jättebra, annars borde kroppen reagerat vid detta laget :)

Vad skönt att ha så tidigt! Vi har inte förrän kl 14. Det som är skönt är att vi går hem och tar helg sedan, kommer säkert att vara massor av känslor efter!
  • AnnaBanana

Någon mer som har börjat få mer hår mellan naveln och blygdbenet? :p känns jättekonstigt! Men e glad för tyckte mig verkligen känna bebis i torsdagskväll när jag lagt mig men vågar nog inte riktigt tro de förrän vi varit på RUL :) känns som att jag har börjat få tillbaka min aptit lite nu, skönt! Jag ska till bm den 9:e för diskussion om min foglossning , tror ni hon kommer kolla efter hjärtljud då eller gör dem bara de senare ? :/

• Minxy

Pga utbildning på jobbet har jag fått flytta mitt RUL, så nu har jag RUL den 19 mars istället för den 20:e

• Cvs
    Minxy skrev 2015-03-02 15:12:16 följande:

Pga utbildning på jobbet har jag fått flytta mitt RUL, så nu har jag RUL den 19 mars istället för den 20:e

Då har vi samma dag

:) snaart dags!
  • Zora
    Minxy skrev 2015-03-02 15:12:16 följande:

Pga utbildning på jobbet har jag fått flytta mitt RUL, så nu har jag RUL den 19 mars istället för den 20:e smile1.gif

Då är vi 3! Vi har också RUL 19 mars
Svar på tråden Bf Augusti 2015