• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • AnnaBanana

Vi ska också på bröllop när jag e i v35 , skitkul ju och sitta i bilen 3 h enkelresa och sen va flera timmar där och sen 3 h hem igen, kommer va död när vi kommer hem! :p 12 dagar kvar till RUL nu, längtar så in i bomben! Men hoppas så innerligt att allt e bra! :/

• Zora

Här är en till som ska på bröllop. 1/8 och BF 18/8. Får se hur det ska gå och vad man ska ha på sig...

• Julle86

Någon som har gjort baking soda testet? Jag gjorde det igår kväll och då visade det pojke, sen testade jag imorse 2 ggr då morgonurinen egentligen är det man ska använda och då blev det flicka.. vet inte var man ska tro om det :D men kul att testa iaf.

• Zora
    Julle86 skrev 2015-02-28 17:57:06 följande:

Någon som har gjort baking soda testet? Jag gjorde det igår kväll och då visade det pojke, sen testade jag imorse 2 ggr då morgonurinen egentligen är det man ska använda och då blev det flicka.. vet inte var man ska tro om det :D men kul att testa iaf.

Jag har testat tre ggr med morgonurin, men vet inte riktigt vad jag ska tro. Det händer absolut ingenting, men tycker mig höra ett svagt ljud precis när det första hälls på. Vet inte om det bara är ljudet av två substanser som möts, eller något annat.
  • Lilla My82
    Minxy skrev 2015-03-01 07:53:59 följande:

Vecka 17 (16+0) idag - och jag och maken ska kolla barnvagnar!! smile2.gif

Åh vad roligt. Vi kommer inte att köpa en ny. Köpte en begagnad city cross när lillan kom 2012 och tyvärr så är det så bra kvalité att den fortfarande fungerar aldelens utmärkt

Kommer nog att gå och titta snart iaf. Mannen kanske ändrar sig

Ha en trevlig vagn shoppar dag
  • charlotta1985

Vi har nog bestämt oss för en Trille Viper, dock utan att ha varit i någon butik och tittat, bara nätet. Men den verkar smidig och är väldigt fin tycker jag :). Bor ju i storstan så en lätt och liten vagn känns prioriterat för oss.

• Sanandra
    charlotta1985 skrev 2015-03-01 08:33:23 följande:

Vi har nog bestämt oss för en Trille Viper, dock utan att ha varit i någon butik och tittat, bara nätet. Men den verkar smidig och är väldigt fin tycker jag :). Bor ju i storstan så en lätt och liten vagn känns prioriterat för oss.

Min syster fick barn i höstas å de har en sådan. De är mkt nöjda. Enda nackdelen jag kan se är att liggdelen är rätt liten så kan vara svårt om man får ett stort barn.:)
  • Minxy
    Lilla My82 skrev 2015-03-01 08:14:52 följande:
    Åh vad roligt. Vi kommer inte att köpa en ny. Köpte en begagnad city cross när lillan kom 2012 och tyvärr så är det så bra kvalité att den fortfarande fungerar aldelens utmärkt smile2.gif

Kommer nog att gå och titta snart iaf. Mannen kanske ändrar sig smile2.gif

Ha en trevlig vagn shoppar dag smile1.gif
    Ja vi har en begagnad Bugaboo som jag gillar väldigt mycket, men det är ju en cityvagn - ingenting jag skulle ha som dagisvagn eller så. Just därför planerar vi att köpa en traditionell vagn med fyra fasta hjul, Emmaljunga eller Brio (fast nu är väl dom uppköpta av Britax?)

Bara att strosa runt i lugn och ro och kolla på bebisgrejer gör mig alldeles nipprig
  • Sommar15
    charlotta1985 skrev 2015-03-01 08:33:23 följande:

Det låter ju som ett alternativ för oss också, vi letar efter minsta vagnen på marknaden så den går in i hissen. Googlade lite men hittade inte bredden, vet du möjligtvis hur bred den är?
Svar på tråden Bf Augusti 2015