• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • rosali84
    itti skrev 2015-03-20 20:02:17 följande:

Har läst en del på tråden men inte skrivit nått. Idag var vi på rul och det visade sig att det var tvillingar. En tjej och en kille. Lite smått chockad.

Vilken överraskning! Grattis!!
  • Queenxiter

Har läst en del på tråden men inte skrivit nått. Idag var vi på rul och det visade sig att det var tvillingar. En tjej och en kille. Lite smått chockad.

Åh vad häftigt, alltid önskat mig tvillingar. Men har det inte i släkten och gjorde IVF så det var bara 1 från början.
  • Queenxiter
    TyckOmMig skrev 2015-03-20 20:12:44 följande:

Vad härligt grattis!

Väntar själv tvilling gossar den 3/8 har två tvillingpar sedan tidigare pojkar på 6 år och flickor på drygt 1 1/2 år!

Hur kommer det sig att du fått så många tvillingar? Det måste vara ganska ovanligt, men väldigt häftigt. Smått avundsjuk faktiskt :)
  • Plutten120301

Oj, vilken överraskning. Vad roligt = )
  • AnnaBanana
    Queenxiter skrev 2015-03-20 12:08:54 följande:

Har vi några nya här i tråden som vill vara med i Facebook gruppen nytt liv i augusti?

Det är en hemlig grupp så ingen ser vad som skrivs i den förutom vi i gruppen såklart.

Lägg till mig som vän på Facebook så lägger jag till dig i gruppen och tar sedan bort vännförfrågan.

Skriv Lotta Andersson Åmotfors så hittar ni mig. :)

Kommer skicka vänförfrågan till dig heter Anna Nilsson och har en profilbild där man mest ser ansiktet :)
  • AnnaBanana

Har förresten varit på Ullared idag :) rätt så nöjd ändå, fick de mesta jag va ute efter bland babyutrustningen ( vill ha lite specifika grejer ) dock inte så mycket kläder som jag hoppats på men de gör inget för hade inte direkt räknat med de egentligen :) blir en shoppingrunda imorgon också men har räknat ut att på dem grejerna jag köpte har jag tjänat in drygt 2000kr :D najs! Mer än bara min lille som har fått lite rutiner på sparkarna? :)

• MuffinCake

Välkommen och stort grattis!

Jag har också tvillingar, en pojke och en flicka, som fyller 7 i sommar :)

Även de upptäcktes på RUL när jag var i v.18+5 :)
  • jenwal

Var tvungen att använda dopplern ikväll då jag inte känt rörelser sedan i förrgår. Hjärtat slog så fint men det kändes som om den låg lite mer "gömd" då det var klurigt att hitta hjärtljudet och det försvann långt bort ibland. Jag kanske har moderkakan i framvägg eller så är det bara ett lugnt barn :)

• Agentkia
    AnnaBanana skrev 2015-03-20 22:47:52 följande:

Har förresten varit på Ullared idag :) rätt så nöjd ändå, fick de mesta jag va ute efter bland babyutrustningen ( vill ha lite specifika grejer ) dock inte så mycket kläder som jag hoppats på men de gör inget för hade inte direkt räknat med de egentligen :) blir en shoppingrunda imorgon också men har räknat ut att på dem grejerna jag köpte har jag tjänat in drygt 2000kr :D najs! Mer än bara min lille som har fått lite rutiner på sparkarna? :)

Vad skönt att börja få ordning på alla saker. Kläder kan man ju alltid köpa, men babyskydd och sånt köper man ju bara ett.

Ja här inne börjar det bli livat märks att den är starkare. är i vecka 20+1 nu så borde ju märkas.

Just nu kör den morgongympa.
  • fluffan84
    Queenxiter skrev 2015-03-20 20:03:35 följande:

Har samma profilbild som här, borde vara lätt att hitta om du skriver Lotta Andersson Åmotfors.

Ok nu har jag skickat vänförfrågan.. det stod inte Åmotfors på slutet därför jag blev förvirrad.. :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015