• Anonym (Arg)

Mobbingen mot SD

Hur kan det få vara tillåtet så som Aftonbladets journalister spyr ur sig skit om sd? Magdalena Erman kallar sd neofacister. Är chockad att svenskarna accepterar detta. Och alla pk-människor som hävdar att alla människor har lika värde. Det gäller tydligen inte sverigedemokrater. Nä de kan man trampa på och mobba hur som helst. Muslimen som vägrade hälsa på en kvinna på jobbet och som fick gå. (Han hämtade ut skadestånd på ett antal tusen.) Det var okej enligt pk. Det är hans val, hans kropp. Men sverigedemokrater har inte rätt till sina åsikter. Man gillar bara olika ibland. Så patetiskt. Min röst går definitivt till sd. Jag röstade på moderaterna i förra valet men mobbingen av sd har gått för långt. Det är inte demokrati längre. Så därför får de min röst.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-09 13:06
    Jag ger inte sd min röst enbart pga mobbingen mot de. Jag anser att vi måste våga prata om invandring och vi kan inte hjälpa halva jordens befolkning. Snart finns ingen välfärd kvar. Hade något av de andra partierna vågat ta i invandringsfrågorna hade jag röstat på det partiet. Men regeringen ger mig inget val!

• Svar på tråden Mobbingen mot SD
  • Baginbox
    Anonym (muppar) skrev 2014-12-10 12:10:50 följande:
    Nej självklart är inget parti 100% rena från skitstövlar, det skulle vara rätt konstigt om det skulle vara så eftersom skitstövlar finns i alla samhällen i alla delar av världen. Dock verkar koncentrationen av människor som ger uttryck för ren rasism och toleransen för det bland övriga medlemmar väldigt hög inom just SD

Vilket oxå är anledningen till att samtliga forskare både i sverige och utomlands är ganska eniga om att SD ÄR ett främlingsfientligt parti, däremot råder det delade meningar om de dessutom är ett neofacistsikt parti eller ej. Att de dessutom får en hel del stöd från öppet rasistiska, facistsika eller nazistsika organisationer är nog ganska välkänt.

Så nej , det råder nog inga större tvivel om vad SD är, att de sen inte gärna går ut och säger det öppet är väl ganska självklart, att det finns folk som hellre tror på deras partipropaganda än fakta är djupt beklaligt
    Nej. Media älskar att skriva om det när det handlar om någon inom SD. Därför upplever du att det blåser mer om SD-politikr.
  • Anonym (Vår tid kommer....)

Bra, TS, du är absolut inte ensam. Vi är många nuförtiden som tycker att nog är nog. Skitpolitikerna som tror att de får göra vad de vill ska bort. Du kommer inte ifrån att där alltid finns sådana som mobbar. Det är bara ointelligenta människor som inte ser igenom det där. Mobbning av SD eller vissa företrädare av partiet eller som i flera trådar på FL mobbning av dem som vågar säga sanningen är lika illa som mobbning av vem som helst. Men de här lågintelligenta, Sverigefientliga, landsförrädarelementen förstår inte det. De rider runt på sina höga hästar och tror att de är så toleranta. Men, men... Ju högre häst desto värre fall. Vår tid kommer. 

Donum skrev 2014-12-09 11:48:17 följande:

Du blandar ihop åsiktsfrihet med rätten att yttra sina åsikter oemotsagd. Det senare är ingen rättighet.

Och du blandar ihop "att säga emot" med att "utfrysa, mobba och dissa". 
    Anonym (.) skrev 2014-12-09 11:56:01 följande:
    men man kan ju inte ändra på vad som är fakta bara för att det överensstämmer bättre med sin egen åsikt om hur man vill saker och ting ska vara
    För att det inte är exakt samma sak som sunksossar och låtsasmoderater gör hela tiden? Intressant att det ska gnällas såfort sd gör detsamma som alla andra.
  • Donum
    Anonym (Vår tid kommer....) skrev 2014-12-10 21:12:56 följande:

Och du blandar ihop "att säga emot" med att "utfrysa, mobba och dissa". 

Självklart dissar man politik som man inte alls håller med om. SD har inte blivit utfryst eller mobbat. De får hålla låda i riksdagen som alla andra och deras anföranden bemöts varenda gång.
    Anonym (.) skrev 2014-12-09 12:01:13 följande:
    87% måste betyda något så kanske SD ska lyssna och samarbeta?

Låt den tanken sjunka in ett tag
    SD har fått mer än både miljöpartiet och FI*'ttpartiet. Så kanske andra ska ta och lyssna? Det är bra mycket färre som röstat på miljöpartiet och ändå vinner deras skitförslag enbart för att sosseskitarna och andra kliar dem på ryggen. Håll reda på fakta för inlägget ovan är bara ännu ett tydligt exempel på mobbning av SD. Klaga på miljöpartiet istället, de har fått färre röster.
    SupersurasunkSara skrev 2014-12-09 12:40:19 följande:
    När de höll tal skramlade folk med nycklar för att ingen skulle höra tex. Jag må tycka att deras åsikter är åt helsike, men antingen går jag inte dit eller så går jag dit men är tyst och lyssnar. Att vända ryggen är en sak, det stör inte för de som ville lyssna, att skramla med nycklarna är fel.

Att skriva så som de flesta tidningarna skriver är inte heller ok. Sakligt rapportera utan att lägga in känslor, oavsett vilka känslorna är, DET är journalisternas uppgift. Anser jag. Oavsett vilket parti man skriver om.
    Så bra skrivet. Nu återstår bara läsförståelse hos mobben.
  • Donum
    Anonym (Vår tid kommer....) skrev 2014-12-10 21:18:30 följande:

SD har fått mer än både miljöpartiet och FI*'ttpartiet. Så kanske andra ska ta och lyssna? Det är bra mycket färre som röstat på miljöpartiet och ändå vinner deras skitförslag enbart för att sosseskitarna och andra kliar dem på ryggen. Håll reda på fakta för inlägget ovan är bara ännu ett tydligt exempel på mobbning av SD. Klaga på miljöpartiet istället, de har fått färre röster.

Tycker du att KD skulle ha fått bestämma om aborträtten när de hade drygt 10%?

Gjorde övriga fel som struntade i dem då?
  • Anonym (mer förbannad)
    Baginbox skrev 2014-12-10 13:46:29 följande:
    Nej. Media älskar att skriva om det när det handlar om någon inom SD. Därför upplever du att det blåser mer om SD-politikr.
    Nej, det där köper jag inte alls.
    Sd gör bort sig gång på gång, dom försöker hålla en fin fasad, men den rämnar hela tiden.
    Ta bara deras sista utspel här när dom fäller den regering som svenska folket har röstat fram och dessutom hotar med att göra så varje gång dom inte får som dom vill, som små bortskämda barnungar.
    Det är som att spotta inte bara svenska folket i ansiktet utan även demokratin och den välfärd som skulle gå åt helvete om dom satte sina planer i verket.
    Sd är inte och kommer aldrig att bli ett vanligt parti,
    Löfven har rätt, det är ett fascistparti med rötter i nazismen. 
    Anonym (mer förbannad) skrev 2014-12-10 07:00:20 följande:
    Om du vill fira nationaldagen, vem hindrar dig?
    Det tycker jag du ska göra om du vill det. 
    Det är ju fint. Av hela inlägget som personen skrivit har du fattat en mening och kontrar på det? Låt mig gissa - det var inte lika enkelt att ta billiga poäng på resten. 
Svar på tråden Mobbingen mot SD