• Anonym (Arg)

Mobbingen mot SD

Hur kan det få vara tillåtet så som Aftonbladets journalister spyr ur sig skit om sd? Magdalena Erman kallar sd neofacister. Är chockad att svenskarna accepterar detta. Och alla pk-människor som hävdar att alla människor har lika värde. Det gäller tydligen inte sverigedemokrater. Nä de kan man trampa på och mobba hur som helst. Muslimen som vägrade hälsa på en kvinna på jobbet och som fick gå. (Han hämtade ut skadestånd på ett antal tusen.) Det var okej enligt pk. Det är hans val, hans kropp. Men sverigedemokrater har inte rätt till sina åsikter. Man gillar bara olika ibland. Så patetiskt. Min röst går definitivt till sd. Jag röstade på moderaterna i förra valet men mobbingen av sd har gått för långt. Det är inte demokrati längre. Så därför får de min röst.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-09 13:06
    Jag ger inte sd min röst enbart pga mobbingen mot de. Jag anser att vi måste våga prata om invandring och vi kan inte hjälpa halva jordens befolkning. Snart finns ingen välfärd kvar. Hade något av de andra partierna vågat ta i invandringsfrågorna hade jag röstat på det partiet. Men regeringen ger mig inget val!

• Svar på tråden Mobbingen mot SD
  • Anonym (Idiot)

SD röstade ju emot ökad budget till omsorgen.

Bra att rösta på dom då om du månar om välfärden, inte.

• Anonym (skitglad)

Oavsett mobbing och hur vi än tjafsar här på FL så är det så att SD kommer att växa år efter år. SD räddningen för vårt landSkål

• Anonym (skitglad)
    Anonym (Idiot) skrev 2014-12-11 05:59:46 följande:

SD röstade ju emot ökad budget till omsorgen.

Bra att rösta på dom då om du månar om välfärden, inte.

Intressant att du kallar dig "idiot"!
  • Anonym (InFuturum)
    Anonym (mer förbannad) skrev 2014-12-11 05:46:51 följande:

Inte alla, det råder delade meningar om den saken. 

www.dn.se/debatt/sverigedemokraterna-ar-ett-fascistiskt-parti/

Arnstad är väldigt omdiskuterad. De flesta brukar anse att han har fel. Gå till ett uppslagsverk och sök upp fascism så får du reda på vad det är egentligen.
  • Anonym (Maja 2)
    Anonym (Arg) skrev 2014-12-09 11:29:38 följande:
    Hur kan det få vara tillåtet så som Aftonbladets journalister spyr ur sig skit om sd? Magdalena Erman kallar sd neofacister. Är chockad att svenskarna accepterar detta. Och alla pk-människor som hävdar att alla människor har lika värde. Det gäller tydligen inte sverigedemokrater. Nä de kan man trampa på och mobba hur som helst. Muslimen som vägrade hälsa på en kvinna på jobbet och som fick gå. (Han hämtade ut skadestånd på ett antal tusen.) Det var okej enligt pk. Det är hans val, hans kropp. Men sverigedemokrater har inte rätt till sina åsikter. Man gillar bara olika ibland. Så patetiskt. Min röst går definitivt till sd. Jag röstade på moderaterna i förra valet men mobbingen av sd har gått för långt. Det är inte demokrati längre. Så därför får de min röst.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-09 13:06
    Jag ger inte sd min röst enbart pga mobbingen mot de. Jag anser att vi måste våga prata om invandring och vi kan inte hjälpa halva jordens befolkning. Snart finns ingen välfärd kvar. Hade något av de andra partierna vågat ta i invandringsfrågorna hade jag röstat på det partiet. Men regeringen ger mig inget val!

Det är chockerande att det finns människor i det här sjukt priviligerade landet som inte fattar att SD har rötter i nazismen. Hitler var också rätt "mobbad".

SD är inte mobbade, det handlar om att folk fattar att deras politik leder åt helvete.
  • Anonym (skitglad)
    Anonym (Maja 2) skrev 2014-12-11 08:30:20 följande:

Det är chockerande att det finns människor i det här sjukt priviligerade landet som inte fattar att SD har rötter i nazismen. Hitler var också rätt "mobbad".

SD är inte mobbade, det handlar om att folk fattar att deras politik leder åt helvete.
    Du har väl inte åldern inne för att få rösta? (håller tummarna)Solig
  • Anonym (skitglad)
    Baginbox skrev 2014-12-11 08:42:27 följande:
    Den är fin. Länka till haveristen Arnstad som ljugit om det mest om sin akademiska bakgrund. Den filuren har noll trovärdighet.
  • Baginbox
    Anonym (Maja 2) skrev 2014-12-11 08:30:20 följande:

Tragiskt att så många fortfarande inte förstår att situationen är katastrofal. Bostadsbristen i Sverige gör att de som fått PUT inte kommer ut i samhället utan tvingas bo kvar på asylförläggningarna. Dessa förläggningar är fulla och migrationsverket skrapar Sverige rent i jakt på nya. Detta gynnar mer eller mindre seriösa aktörer på marknaden som skor sig på våra skattepengar.

Kommunerna har i många fall ingen infrastruktur för att kunna hantera dessa mängder av människor som kommer hit med behov av sjukvård, tandvård, skola, bostäder etc. Följden blir ett utanförskap som befästs genom att samhället inte har möjlighet att bereda alla plats i arbetslivet.

Att då fortsätta ta in, man talar om 100 000 flyktingar nästa år, ännu fler skapar givetvis ännu större problem. Hur svårt kan det vara att förstå? Det handlar inte om främlingsfientlighet, det handlar om sunt förnuft.

Svar på tråden Mobbingen mot SD