• Anonym (Arg)

Mobbingen mot SD

Hur kan det få vara tillåtet så som Aftonbladets journalister spyr ur sig skit om sd? Magdalena Erman kallar sd neofacister. Är chockad att svenskarna accepterar detta. Och alla pk-människor som hävdar att alla människor har lika värde. Det gäller tydligen inte sverigedemokrater. Nä de kan man trampa på och mobba hur som helst. Muslimen som vägrade hälsa på en kvinna på jobbet och som fick gå. (Han hämtade ut skadestånd på ett antal tusen.) Det var okej enligt pk. Det är hans val, hans kropp. Men sverigedemokrater har inte rätt till sina åsikter. Man gillar bara olika ibland. Så patetiskt. Min röst går definitivt till sd. Jag röstade på moderaterna i förra valet men mobbingen av sd har gått för långt. Det är inte demokrati längre. Så därför får de min röst.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-09 13:06
    Jag ger inte sd min röst enbart pga mobbingen mot de. Jag anser att vi måste våga prata om invandring och vi kan inte hjälpa halva jordens befolkning. Snart finns ingen välfärd kvar. Hade något av de andra partierna vågat ta i invandringsfrågorna hade jag röstat på det partiet. Men regeringen ger mig inget val!

• Svar på tråden Mobbingen mot SD
  • Anonym (mobbing?)

Hellre dör jag än sitter tigande och ser hur Svenska folket (nu 13% snart ??%) fördummar sig själva och försöker starta något jävla inbördeskrig i MITT!! land.

Ge fan i Sverige SD! ni är en skam! pinsamma egoister och bidragstagare.

Vad krävs för att ni skall förstå att vi behöver invandrare? det är invandrare som byggt detta land! och det är invandrare som kommer att se till att Sverige går framåt. Utan invandrare dör landet.

Ni är så puckade så man kan likna det med en som kikar i plånboken och tänker, 500 kr kvar, hmmm jag vill ha en ny iphone det räcker inte men om jag skiter i att köpa mat och äta så sparar jag in dom pengarna.......Under tiden du sparar pengar till din konsumtionsvara iphone så dör du för du ser inte till att få näring för att klara dig.

• Anonym (Vem har hjärntvättar vem egentligen?)

Låt oss säga att frågan kommer upp riktigt högt upp i EU och gör juridisk sak av det dvs. vad är fascism och liknande. Jag undrar på fullaste allvar allt mer vem som skulle vinna om nu t.ex. SD stämde Socialdemokraterna för förtal? Det är kanske dags att ta upp det i EU rätten.

• nihka
    Anonym (Vem har hjärntvättar vem egentligen?) skrev 2014-12-10 22:42:33 följande:

Låt oss säga att frågan kommer upp riktigt högt upp i EU och gör juridisk sak av det dvs. vad är fascism och liknande. Jag undrar på fullaste allvar allt mer vem som skulle vinna om nu t.ex. SD stämde Socialdemokraterna för förtal? Det är kanske dags att ta upp det i EU rätten.

Sedan är det bara att titta på vilka SD har allierat sig med i EU-gruppen.
  • Anonym (Vem har hjärntvättar vem egentligen?)
    nihka skrev 2014-12-10 23:05:07 följande:
    Sedan är det bara att titta på vilka SD har allierat sig med i EU-gruppen.
    Ja det är kanske rent av synd att det inte blir rättssak utav det!
  • Anonym (mobbing?)
    Anonym (Vem har hjärntvättar vem egentligen?) skrev 2014-12-10 22:42:33 följande:

Är du på riktigt?

Det finns något som heter sunt förnuft, googla å det
  • Anonym (Maja)
    Anonym (Vår tid kommer....) skrev 2014-12-10 21:18:30 följande:

SD har fått mer än både miljöpartiet och FI*'ttpartiet. Så kanske andra ska ta och lyssna? Det är bra mycket färre som röstat på miljöpartiet och ändå vinner deras skitförslag enbart för att sosseskitarna och andra kliar dem på ryggen. Håll reda på fakta för inlägget ovan är bara ännu ett tydligt exempel på mobbning av SD. Klaga på miljöpartiet istället, de har fått färre röster.

Fast ett helt normalt parlamentariskt beteende kan väl knappast kallas för mobbning?

Jag tror inte heller att en organisation kan bli mobbad, däremot kan ju en individ bli mobbad för att den tillhör en organisation.

Vill du hävda att SD-anhängare blir mobbade får man nog sålla lite bland äpplen och päron. Att partier har olika samarbetspartners är en sak och absolut ingen konstigt eller nytt eller specifikt för SD. Lyfter man fram ovanstående som exempel på mobbning framstår man snarare som okunning om det politiska systemet.
  • Anonym (mer förbannad)
    Anonym (Vår tid kommer....) skrev 2014-12-10 21:56:40 följande:
    Du borde nog läsa på lite om mobbning. Dessutom, en av journalistikens grundregler är objektivitet och inga egna värderingar som läggs in i artiklar. Men det är väl vad som händer när journalistförbundet enbart accepterar Guillou och andra Stalin-, Mao- och Ceausescuanhängare. Varför är det enbart SD som ifrågasätter att Sverige finansierar Nordkoreansk kommunistdiktatur och terror?

www.whitetv.se/historiefoerfalskning/33-historiefoerfalskning/1023-sverige-stor-bidragsgivare-till-vaerldens-grymmaste-kommunistdiktatur-nordkorea.html 

Nej, det är hög tid att rensa ut i Sveriges idiotpolitik. De stora dinosaurierna har häckat alldeles för länge och glömt varför de sitter där de sitter. Bort med dem, vi behöver nytt blod innan landet går helt åt helskotta.
    Fast nu blandar du äpplen med påron. 
    Du pratade om hur du tyckte sd blev mobbat i riksdagen, så ändra inte perspektiv och jag kan bara hänvisa till Majas inlägg ovanför mig här som säger det så mycket bättre än vad jag gjorde. 
  • Anonym (mer förbannad)
    Anonym (Vår tid kommer....) skrev 2014-12-10 21:59:29 följande:
     Det man väljer visar vad det är för en som sitter där.
    Exakt, det kanske du skulle ta dig en ordentlig funderare på. 
  • Anonym (mer förbannad)
    Anonym (Vem har hjärntvättar vem egentligen?) skrev 2014-12-10 23:14:43 följande:
    Ja det är kanske rent av synd att det inte blir rättssak utav det!
    För all del om sd vill göra bort sig ännu en gång så kan dom göra så, för att inte tala om att dom ytterligare skulle alienera sig ännu mer från dom andra partierna.
    Men det är klart då kan dom ju gnälla om hur mobbade dom är sen, 
Svar på tråden Mobbingen mot SD