Ztarduzt skrev 2015-01-02 10:44:02 följande:
Tycker jag också! :) blev rätt glad när han sa det! :) absolut! Så är det bara! Nu ska bara kroppen vara inställd på samma och befrukta äggen! ;D funderar på att ta paus också, funderat på det till och från men varje gång jag tänker "en månads uppehåll borde gå bra, tänka på annat och chilla" så känns det så länge av någon anledning :p men jag ska försöka ta någon månad och tänka mindre på det iaf, tror vi tar mars :)
BIM idag. Brukar få mensen på morgonen och har inge ont eller chokladbegär än.. Vet tyvärr att jag inte är gravid då tempen gått ner på normal så bara vänta ut! Vill inte få sen mens igen bara, för då har min cykel ökat från 31 till 37 dagar, vilket skulle suga! :/
Haha, det är ju bara den där dumma kroppen som ska vara med på noterna också, men nu får den lov att vara det! ;) Det är ju det som är det värsta, man är så rädd att lixom missa chansen på nåt sätt genom att ta en paus. Det låter som en bra idé, att ha en månad utsatt sådär :)
Nej, vad tråkigt det är så... Hoppas att den kommer snart då då... Typiskt om den ska hålla på och bli längre sådär, det är ju inte riktigt det man vill :/ Har du testat rosenrot? Jag körde med det ett tag, gick ner från 32 dagar till 28 dagar, regelbunden blev den också. Det brukar finnas lite överallt i hälsokostaffärer och sådär :)