• JosefineBo

Vi unga som planerar bebis!

Hej!

Jag och min sambo har börjat prata och planera barn lite smått, jag är endast 19 och han 23 år. Trots min unga ålder känner jag mig redo och vi har haft ett stadigt förhållande i år nu. Vi börjar prata och planera lite och ska ta och försöka i februari, alltså då barn på hösten 2015! 

Är det någon annan ung tjej som har barn eller planerar barn som vill dela lite tankar med mig och berätta lite hur ni har de och funderar på. Längtar efter en liten Hjärta

• Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!
  • Naniismamma
    FiaFalk skrev 2015-01-02 15:53:29 följande:
    Vi har förnamn till blivande dotter, men inget mer än så. Lite förslag såklart, men inget som känns hugget i sten :) jag gillar svenska gamla namn :)
    okej ^^,

vi har bestämt dessa namn:

flicka: Jamie Paige Skyler 
    pojke: Phoenix damon skye

väldigt annorlunda men fina tycker jag :) älskar dessa namn.
    har Naomi, phoebe och teddy hemma :)
  • obalanserad

Mensen skulle kommit igår.. Har ont typ i underlivet och magen så tror de är kört, den kommer nog inatt

• Ztarduzt

Jag hoppas och inte hoppas att min mens kommer inatt.

Hoppas för att då får jag ta nya tag och mensen har inte börjat strula som förra månaden, och därav inte blivit 37 dagar lång. Tempdipp som indikerar icket gravid så mensen kan jävlas.

Hoppas inte för jag hoppas jag är gravid. Negativt test men hoppet finns ju kvar till mensen kommer trots att jag är 100 på att vi inte lyckades denna gången heller.

Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • FiaFalk
    Naniismamma skrev 2015-01-02 20:19:35 följande:

okej ^^,

vi har bestämt dessa namn:

flicka: Jamie Paige Skyler 

pojke: Phoenix damon skye

väldigt annorlunda men fina tycker jag :) älskar dessa namn.

har Naomi, phoebe och teddy hemma :)

Jättefina namn! :)
  • FiaFalk

Fick reda på igår att min pojkväns ex ska ha barn till sommaren. Nu är det sju stycken i min närhet som ska ha barn de närmsta halvåret. Även om jag vet att vi ska börja försöka i slutet av året, så kan jag inte låta bli att önska att det var nu istället. Kan inte låta bli att tycka att det är orättvist. Det är inte så jäkla lätt att vara omringade av bebisar & gravidmagar när man längtar så himla mycket själv...

• Ztarduzt
    FiaFalk skrev 2015-01-03 10:55:12 följande:

Fick reda på igår att min pojkväns ex ska ha barn till sommaren. Nu är det sju stycken i min närhet som ska ha barn de närmsta halvåret. Även om jag vet att vi ska börja försöka i slutet av året, så kan jag inte låta bli att önska att det var nu istället. Kan inte låta bli att tycka att det är orättvist. Det är inte så jäkla lätt att vara omringade av bebisar & gravidmagar när man längtar så himla mycket själv...

Jag förstår vad du går igenom. Min närmsta som ska ha barn i år är min bror. Jag trodde jag skulle bli gravid direkt, men har du otur och har lika mycket problem som jag, försökt 9 månader nu, skulle jag överväga att börja lite försiktigt nu.. Kan ju ta sig direkt men kan samtidigt ta lång tid.
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • Lagotto

20, gift och allmänt galen! Dessutom gravid i 9de månaden och har beräknad förlossning om 18 dagar! Oplanerat gravid men lika glad ändå! :D

• Ztarduzt
    emvs skrev 2015-01-03 12:09:03 följande:

Tror jag är gravid tjejer?? :D

Testa med cb också, men vågar nog på mig ett grattis! :D
Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!