Ztarduzt skrev 2015-01-03 14:57:29 följande:
haha, okej ;P vi funderar smått på att flytta till göteborg/trollhättan området då sambon är där nerifrån men vi bor nu uppe i norrland :) dock skulle nog mamma säga ett och annat om det ;P
Vi söker fristående, gärna lite utanför med ett mindre stall då jag älskar hästar och vill äga någon/några :) Hittat mitt drömhem men det är såklart inte till salu och kommer nog aldrig bli det.. har även hittat den perfekta tomten men även där är det dyrt och en lång process att köpa tomt och bygga eget hus, även om det är det jag verkligen vill. Då får man allt exakt som man vill ha det! :)
Åh spännande, en lång flytt i så fall! :) gör ni det så bor vi ju relativt nära varandra! Förstår din mamma dock haha ;)
Ja att bygga sitt eget hus hade varit drömmen! Mina föräldrar har nyss köpt deras drömtomt (efter ett år av väntan) & börjar bygga hus till våren. Blir sugen på det också, men det får kanske bli någon gång i framtiden! Både min pojkvän & jag vill gärna bo på landet när vi blir äldre så vi får väl se :)
Nu är det nästan helt bestämt att jag slutar med mina p-piller den 2 november så nu har jag äntligen något att räkna ner till!