• JosefineBo

Vi unga som planerar bebis!

Hej!

Jag och min sambo har börjat prata och planera barn lite smått, jag är endast 19 och han 23 år. Trots min unga ålder känner jag mig redo och vi har haft ett stadigt förhållande i år nu. Vi börjar prata och planera lite och ska ta och försöka i februari, alltså då barn på hösten 2015! 

Är det någon annan ung tjej som har barn eller planerar barn som vill dela lite tankar med mig och berätta lite hur ni har de och funderar på. Längtar efter en liten Hjärta

• Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!
  • JosefineBo
    Ztarduzt skrev 2015-01-04 18:34:24 följande:
    Spännande! :D när ska du testa? Håller tummarna!
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
    Åker utomlands imorgon så någongång i veckan, torsdag och sen ett till om mensen inte kikat fram! :D
  • JosefineBo
    emvs skrev 2015-01-04 18:04:35 följande:

phpXYNSeh11038.jpgphpBxUHze92640.jpg

Jag e så glaaaaad!! :DDDD

Men åh, grattis!!! :D
  • FiaFalk
    emvs skrev 2015-01-04 18:04:35 följande:

Jag e så glaaaaad!! :DDDD

Åh grattis! Vad roligt! :D
  • FiaFalk
    Ztarduzt skrev 2015-01-04 18:33:41 följande:

Jag hoppas min börjar göra något snart också, nästan att man känner sig ensam i detta. Han brukar "åååha" när vi ser bebbar och gravidmage precis som jag, men jag är så mycket värre :p

Haha ja jag är också väldigt mycket värre :p har sagt till honom att han får säga till mig om han inte orkar lyssna på mig mer, men han har inte sagt något än så han tycker nog det är kul att lyssna så där i smyg haha :p
  • Ztarduzt
    JosefineBo skrev 2015-01-04 19:29:19 följande:
    Åker utomlands imorgon så någongång i veckan, torsdag och sen ett till om mensen inte kikat fram! :D
    Vad kul! Vart ska ni/du åka? :) Spännande, håller tummarna för er! :D
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • Ztarduzt
    FiaFalk skrev 2015-01-04 19:33:28 följande:
    Haha ja jag är också väldigt mycket värre :p har sagt till honom att han får säga till mig om han inte orkar lyssna på mig mer, men han har inte sagt något än så han tycker nog det är kul att lyssna så där i smyg haha :p
    Min stackars karl får stå ut med allt husprat också.. herregud.. vad dom får genomlida :D 
    Men dåså, bara babbla på så får han helt enkelt stå sitt kast, och ja, tror ändå dom gillar att lyssna i smyg lite sådär ;) Jag vet att min karl längtar efter barn, men tror inte han vill hoppas för mycket för besvikelsen varje månad tär hårt på en >.<
  • FiaFalk
    Ztarduzt skrev 2015-01-04 22:30:58 följande:

Min stackars karl får stå ut med allt husprat också.. herregud.. vad dom får genomlida :D 

Men dåså, bara babbla på så får han helt enkelt stå sitt kast, och ja, tror ändå dom gillar att lyssna i smyg lite sådär ;) Jag vet att min karl längtar efter barn, men tror inte han vill hoppas för mycket för besvikelsen varje månad tär hårt på en >.<

Haha ja stackare :p

Oregistrerade! Det tror jag med ;) det förstår jag.
  • JosefineBo
    Ztarduzt skrev 2015-01-04 22:28:37 följande:
    Vad kul! Vart ska ni/du åka? :) Spännande, håller tummarna för er! :D
    Karibien! :D Tack så jättemycket, vore kul om man får till de på första försöket! annars är de bara att fortsätta ;)
  • Ztarduzt
    JosefineBo skrev 2015-01-05 01:20:27 följande:

Karibien! :D Tack så jättemycket, vore kul om man får till de på första försöket! annars är de bara att fortsätta ;)

Åh, vill också utomlands. Hur länge är ni borta? vad kul det hade varit! :) oja, man ska aldrig ge upp! ;)
Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!