• JosefineBo

Vi unga som planerar bebis!

Hej!

Jag och min sambo har börjat prata och planera barn lite smått, jag är endast 19 och han 23 år. Trots min unga ålder känner jag mig redo och vi har haft ett stadigt förhållande i år nu. Vi börjar prata och planera lite och ska ta och försöka i februari, alltså då barn på hösten 2015! 

Är det någon annan ung tjej som har barn eller planerar barn som vill dela lite tankar med mig och berätta lite hur ni har de och funderar på. Längtar efter en liten Hjärta

• Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!
  • Naniismamma
    FiaFalk skrev 2015-01-04 13:57:16 följande:

Ställde mig framför min pojkvän förut när han satt ner & så pussade han mig på magen & sa "tänk när jag kan göra så här när du är gravid". Blev nog ännu mer kär i honom i den stunden. Skönt att han säger något om det för en gång skull, annars är det bara jag som tjatar hål i huvudet på honom om det haha

aaw så mysigt :D
  • Ztarduzt

Ställde mig framför min pojkvän förut när han satt ner & så pussade han mig på magen & sa "tänk när jag kan göra så här när du är gravid". Blev nog ännu mer kär i honom i den stunden. Skönt att han säger något om det för en gång skull, annars är det bara jag som tjatar hål i huvudet på honom om det haha

Tänk om min karl kunde göra så.. lite avis blev man ju faktiskt! ;p här tjatar jag bokstavligen hål i huvudet på honom och han säger bara "det kommer när det kommer"
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • FiaFalk
    Naniismamma skrev 2015-01-04 14:02:02 följande:

aaw så mysigt :D

Ja verkligen! :D
    Ztarduzt skrev 2015-01-04 14:25:51 följande:

Tänk om min karl kunde göra så.. lite avis blev man ju faktiskt! ;p här tjatar jag bokstavligen hål i huvudet på honom och han säger bara "det kommer när det kommer"

Jag blev så förvånad när han sa så! Han har pussat en del på magen det senaste men han har inte sagt något förrän nu! Kanske han börjar längta lite mer han också...
  • Maka94

Åh! Visst är det underbart! Min sambo har gjort så ett tag nu, varje dag vi ligger i soffan eller i sängen när vi ska sova lägger han handen på magen och säger att han förbereder för bebisen :)
  • JosefineBo

Kan det vara en bebis påväg? Känner mig allmänt svullen, mått illa varje dag vilket jag ALDRIG mår annars, trött hela tiden, små värk i rygg och nedre delen av magen. BIM på torsdag men känner inte av mensen och symptomen är något jag aldrig får annars :) vad tror ni? Inbillning bara kanske, man hoppas så mycket!

• FiaFalk
    Maka94 skrev 2015-01-04 16:13:49 följande:

Åh! Visst är det underbart! Min sambo har gjort så ett tag nu, varje dag vi ligger i soffan eller i sängen när vi ska sova lägger han handen på magen och säger att han förbereder för bebisen :)

Det är det verkligen! Så himla mysigt! :)
  • FiaFalk
    JosefineBo skrev 2015-01-04 17:26:49 följande:

Kan det vara en bebis påväg? Känner mig allmänt svullen, mått illa varje dag vilket jag ALDRIG mår annars, trött hela tiden, små värk i rygg och nedre delen av magen. BIM på torsdag men känner inte av mensen och symptomen är något jag aldrig får annars :) vad tror ni? Inbillning bara kanske, man hoppas så mycket!

Åh det låter ju spännande! Jag ska hålla tummarna! :)
  • Ztarduzt
    FiaFalk skrev 2015-01-04 15:15:46 följande:

Ja verkligen! :DJag blev så förvånad när han sa så! Han har pussat en del på magen det senaste men han har inte sagt något förrän nu! Kanske han börjar längta lite mer han också...

Jag hoppas min börjar göra något snart också, nästan att man känner sig ensam i detta. Han brukar "åååha" när vi ser bebbar och gravidmage precis som jag, men jag är så mycket värre :p
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • Ztarduzt
    JosefineBo skrev 2015-01-04 17:26:49 följande:

Spännande! :D när ska du testa? Håller tummarna!
Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!