• JosefineBo

Vi unga som planerar bebis!

Hej!

Jag och min sambo har börjat prata och planera barn lite smått, jag är endast 19 och han 23 år. Trots min unga ålder känner jag mig redo och vi har haft ett stadigt förhållande i år nu. Vi börjar prata och planera lite och ska ta och försöka i februari, alltså då barn på hösten 2015! 

Är det någon annan ung tjej som har barn eller planerar barn som vill dela lite tankar med mig och berätta lite hur ni har de och funderar på. Längtar efter en liten Hjärta

• Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!
  • FiaFalk
    Emmaveronica skrev 2015-01-03 15:54:21 följande:

Ja verkligen ! Jaså där ser man haha det var ju inte alls långt ändå :)

Nej det är inte så långt!:)
  • Ztarduzt
    FiaFalk skrev 2015-01-03 19:20:32 följande:
    Jadå allt brukar lösa sig! Förstår att det är ett svårt val! Är själv fruktansvärt fascinerad av Norrland, har aldrig varit där :)

Nej det gör ju inte det :p

2015 är vårt år, vi ska allt få våra småttingar tillslut! Tack för tipset! Ska absolut testa det när det är vår tur att börja försöka!
    Då tycker jag du och killen din får ta och fara upp en sväng (Norrland i mitt fall är  över Sundsvall i gränsfall, gärna över Örnsköldsvik ;)) 

Gör det, jättebra hjälpmedel :) Även att känna på tappen och hålla koll på allt annat underlättar en hel del, jag hoppas det tar sig för dig fort, för denna väntan jag går igenom önskar jag ingen.
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • FiaFalk
    Ztarduzt skrev 2015-01-03 19:48:58 följande:

Då tycker jag du och killen din får ta och fara upp en sväng (Norrland i mitt fall är  över Sundsvall i gränsfall, gärna över Örnsköldsvik ;)) 

Gör det, jättebra hjälpmedel :) Även att känna på tappen och hålla koll på allt annat underlättar en hel del, jag hoppas det tar sig för dig fort, för denna väntan jag går igenom önskar jag ingen.

Ja, jag får nog ta & göra det! Skulle gärna besöka Luleå & Umeå :)

Ja jag hoppas på det också! Jag håller tummarna för dig, 2015 blir nog rätt år!
  • emvs
    Naniismamma skrev 2015-01-03 19:14:19 följande:

jag ser sträcket så jag säger grattis^^ :) va kul :D

Haha :) tack åå kommer ha exakt 24 månader mellan dom! :)
  • Ztarduzt
    FiaFalk skrev 2015-01-03 19:58:22 följande:

Ja, jag får nog ta & göra det! Skulle gärna besöka Luleå & Umeå :)

Ja jag hoppas på det också! Jag håller tummarna för dig, 2015 blir nog rätt år!

Jag bor i Umeå, woop ;D men var beredd på alla björkar och rondeller :p

Jag hoppas det! Hade varit så underbart att ha en liten plutt redan i oktober! Men målet är att vara gravid eller ha bebbe nästa nyår! :) bättre att sätta långt bort än att bli stressad och besviken.
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • Naniismamma
    emvs skrev 2015-01-03 20:17:14 följande:
    Haha :) tack åå kommer ha exakt 24 månader mellan dom! :)
    ååh va härligt :D.. har 4år mellan 1a o 2a barnet o sedan 16 månader mellan 2a o 3e barnet ^^ (var tänkt att vara 19 månader då han är för tidigt född)

såå glad för eran skull :D

själv går jag o väntar o väntar på att komma till BIM haha
  • Lagotto

Jag är bortflyttad från Luleå och kan säga att det inte finns något där...

• FiaFalk
    Ztarduzt skrev 2015-01-03 20:29:46 följande:

Jag bor i Umeå, woop ;D men var beredd på alla björkar och rondeller :p

Jag hoppas det! Hade varit så underbart att ha en liten plutt redan i oktober! Men målet är att vara gravid eller ha bebbe nästa nyår! :) bättre att sätta långt bort än att bli stressad och besviken.

Haha okej!

Ja precis! Det låter ju bra :)
  • Ztarduzt
    Lagotto skrev 2015-01-03 23:11:29 följande:

Jag är bortflyttad från Luleå och kan säga att det inte finns något där...

Har man aldrig varit på ett ställe finns alltid något att se :)
  • FiaFalk

Ställde mig framför min pojkvän förut när han satt ner & så pussade han mig på magen & sa "tänk när jag kan göra så här när du är gravid". Blev nog ännu mer kär i honom i den stunden. Skönt att han säger något om det för en gång skull, annars är det bara jag som tjatar hål i huvudet på honom om det haha

Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!