snuffse skrev 2015-01-05 21:07:06 följande:
Nackdelen med studier är ju dessa tentaperioder... Jag har dessutom två spärrtentor som jag väntar på svar på nu, sista skrev jag idag. Men c-uppsats, seminarier mm är tillräckligt enligt mig, lider med dig som har tentor kvar.
Usch, sånt är så jobbigt... Just när man själv är inne i den här karusellen och möter nån sådär. Man blir liksom sååå avundsjuk på nåt sätt!
Jag ska hålla tummarna för dig! Ja, usch, jag vill bara att de här fem månader ska gå fort så jag blir klar och kan flytta! Svärmor och jag satt och kollade hus häromdagen och vill bara att allt ska bli klart NU!
Ja visst blir man! Och jag försöker säga till mig själv att ta det lugnt. Jag menar, vi har inte ens börjat försöka än! Men jag vill ju så himla gärna ha en liten mage själv...
jfaericsson skrev 2015-01-05 21:44:02 följande:
Längesen jag skrev här nu så ska ge en liten uppdatering haha :)
Slutat med ppiller nu och så fort mensen kommer igång som den ska så ska vi börja försöka på riktigt! :D Är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Skulle egentligen sluta med ppiller till sommaren när studenten är över men vi kom överens om att sluta med dom nu :D
Och en till rolig sak, vi ska kolla på hus till helgen :D Känns som allt faller på plats nu, eller ja, nästan. Ska ju försöka se till att bli gravid också haha :)
Hoppas att ni alla få erat efterlängtade + snart! Håller alla tummar och tår för er och för mig :D
Åh vad spännande för er! Ska hålla tummarna för både bebis och hus då! :)