• JosefineBo

Vi unga som planerar bebis!

Hej!

Jag och min sambo har börjat prata och planera barn lite smått, jag är endast 19 och han 23 år. Trots min unga ålder känner jag mig redo och vi har haft ett stadigt förhållande i år nu. Vi börjar prata och planera lite och ska ta och försöka i februari, alltså då barn på hösten 2015! 

Är det någon annan ung tjej som har barn eller planerar barn som vill dela lite tankar med mig och berätta lite hur ni har de och funderar på. Längtar efter en liten Hjärta

• Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!
  • Emmissara
    obalanserad skrev 2015-01-07 18:15:27 följande:

Ser strecket på andra bilden men de ser ut att sakna färg..

jo bilderna blev väldigt missvisande, men i verkligheten så såg man tydligt ett rosa streck
  • Emmissara
    obalanserad skrev 2015-01-07 18:51:17 följande:

Beräknad mens+6 och super negativt test.. :(

<3 när din tid kommer så kommer du uppskatta det något enormt. Kämpa på
    kram
  • Ztarduzt
    obalanserad skrev 2015-01-07 18:58:24 följande:

När är det min tur?? :'( går in på 9e försöket nu..

Vet hur det känns, är på försök 10 nu, känns som man aldrig kommer bli mamma men försöker hålla hoppet uppe, någon dag ska jag bli gravid!
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • Naniismamma
    Ztarduzt skrev 2015-01-07 12:52:22 följande:
    Finns för många modeller, helt klart.. Om hälften kunde försvinna hade det varit så mycket lättare att välja..

Ja det förstår jag :) hur kommer det sig att du vill ha fyra barn? Jag funderar på det, men vill ändå att hela familjen ska kunna rymmas i en xc70/xc90..vill nog ha en röd vagn, eller svart med röda detaljer, för det passar båda könen enligt mig :)

ja det hade det verkligen blivit :)

jag vet inte faktistk, alltid velat ha 4 barn, och nu har jag 3st och känner att jag vill ha ett till ^^, 
    rött o svart är skitsnyggt ihop :).. ja det passar ju båda könen :)

• Naniismamma
    Emmissara skrev 2015-01-07 16:08:20 följande:

Samma test som på förra bilden men bilden är tagen när testet har torkat

jag ser ett väldigt ljust streck på denna bilden, håller tummar o tår!
  • Naniismamma
    obalanserad skrev 2015-01-07 18:58:24 följande:

När är det min tur?? :'( går in på 9e försöket nu..

usch va tråkigt :(
    det kommer bli er tur någongång ! 
    massa styrkekramar
  • Ztarduzt
    Naniismamma skrev 2015-01-07 20:45:26 följande:

ja det hade det verkligen blivit :)

jag vet inte faktistk, alltid velat ha 4 barn, och nu har jag 3st och känner att jag vill ha ett till ^^, 

rött o svart är skitsnyggt ihop :).. ja det passar ju båda könen :)

Okej, får se vart man stannar tillslut ;D ja, rött och svart är sjukt snyggt, gäller bara att hitta en vagn som har resten man vill ha också.

Någon med tips på en snygg vagn som enkelt görs om till syskonvagn?
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!